Hei! =) Tulin etsimään täältä vähän mielipiteitä, mikä on teidän mielestä paras videoeditointiohjelma (hinta-laatusuhteisesti). Haluan jonkun oikeasti hyvän editointiohjelman, tähän mennessä olen käyttänyt hyvin amatöörimäistä Studio 10 - ohjelmaa.
Haluaisin ohjelman jolla olisi periaattessa mahdollisuus lähestulkoon kaikkeen. Olen miettinyt Adobe Premieren uusinta osaa? Onko se hyvä? Voiko siinä käyttää myös Photoshopia videoeditointiin, esim. yksittäisten still-kuvien muokkaukseen? (minulla on Adobe Photoshop CS3.)
Vai onko ohjelmaa joka olisi vielä "ammattitaitoisempi" kuin Adobe Premiere (Cs4 tai mikä se uusin sitten onkaan) Olen kuullut Avid - ohjelmasta, kuulemani mukaan hyvä muttei Premieren tasoa?
Jakaa tietouttanne, kiitos : ) Haluan ohjelman jolla joko itsellään voi tehdä myös erikoistehosteita ja animaatioita, tai joka voi "tehdä yhteistyötä" sellaisten erikoistehoste - animaatio ohjelmien kanssa. Niin ja voisitte myös mainita hyviä erikoistehoste - animaatio ohjelmia, jos ne on erikseen =)
Tarvitsen editointiohjelmaa nimenomaan elokuviin, ja koska tekemäni elokuvan lähes aina sellaisia joitten hienon vaikutelman saamiseksi tarvitsen tehosteita ja animaatiota mukaan (mm. kauhuleffoja ja fantasialeffoja teen 8D), se että saan hyvät ohjelmat tekemiseen on hyvin tärkeää.
Kiitos etukäteen jos vastailette :) Niin,
Editointi-Animaatio-Tehoste-ohjelmat?
leffagirl000
2
548
Vastaukset
- blenderi
blender
- Steven Spilberg
Effects in movies is just a sign of harm and the incompetence of the author to make great movies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910