Onkohan olemassa vatsaystävällistä mielialalääkettä julkisen tilanteen pelon oireisiin? Itselläni toistaiseksi kaikki kokeilemani lääkkeet ovat aiheuttaneet ripulia ja mahakipua. Jopa niin, että ahdistusta aiheuttavan tilanteen jälkeen on ollut kiire saniteettitiloihin. Todella epämielyttävää liikkua missään kun saa pelätä milloin maha menee kuralle :(
vatsaystävällinen
4
372
Vastaukset
- dsfghj
Jaa'a, varmaan on kovin yksilöllistä. Saattaa olla että sivuoire poistuu kun käytät lääkettä kauemmin. Itse sain korjattua ripuliin taipuvaisen vatsani syömällä kuurin Biolatte Boulardiita. Sitä saa ihan luontaistuotekaupasta.
- fobiafabiaani
Katselin netistä tietoa tosta Biolatte Boulardii ehkä se saattaisi auttaa oireisiini. Nyt olen kuukauden käyttänyt tällä hetkellä minulle määrättyä mielialalääkettä, mutta on myös kolesterolilääke.. kummankin pakkausselosteissa mainitaan mahaoireiden mahdollisuus.
- aliinas
fobiafabiaani kirjoitti:
Katselin netistä tietoa tosta Biolatte Boulardii ehkä se saattaisi auttaa oireisiini. Nyt olen kuukauden käyttänyt tällä hetkellä minulle määrättyä mielialalääkettä, mutta on myös kolesterolilääke.. kummankin pakkausselosteissa mainitaan mahaoireiden mahdollisuus.
oliko sulla jo ennen lääkityksen aloittamista mahaoireita, siis niinkuin jännitys ripulia jne?
mirtatsapiini saattas olla sellanen lääke joka ei sekoita mahaa, tosin mirtatsapiinilla on todella monella ikävä sivuvaikutus lihominen. mut kokeilemalla sen vasta tiedät lihottaako sua.
Librax on hyvä jännitys ripuliin
- kyyrä
probral.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707