Onkohan olemassa vatsaystävällistä mielialalääkettä julkisen tilanteen pelon oireisiin? Itselläni toistaiseksi kaikki kokeilemani lääkkeet ovat aiheuttaneet ripulia ja mahakipua. Jopa niin, että ahdistusta aiheuttavan tilanteen jälkeen on ollut kiire saniteettitiloihin. Todella epämielyttävää liikkua missään kun saa pelätä milloin maha menee kuralle :(
vatsaystävällinen
4
399
Vastaukset
- dsfghj
Jaa'a, varmaan on kovin yksilöllistä. Saattaa olla että sivuoire poistuu kun käytät lääkettä kauemmin. Itse sain korjattua ripuliin taipuvaisen vatsani syömällä kuurin Biolatte Boulardiita. Sitä saa ihan luontaistuotekaupasta.
- fobiafabiaani
Katselin netistä tietoa tosta Biolatte Boulardii ehkä se saattaisi auttaa oireisiini. Nyt olen kuukauden käyttänyt tällä hetkellä minulle määrättyä mielialalääkettä, mutta on myös kolesterolilääke.. kummankin pakkausselosteissa mainitaan mahaoireiden mahdollisuus.
- aliinas
fobiafabiaani kirjoitti:
Katselin netistä tietoa tosta Biolatte Boulardii ehkä se saattaisi auttaa oireisiini. Nyt olen kuukauden käyttänyt tällä hetkellä minulle määrättyä mielialalääkettä, mutta on myös kolesterolilääke.. kummankin pakkausselosteissa mainitaan mahaoireiden mahdollisuus.
oliko sulla jo ennen lääkityksen aloittamista mahaoireita, siis niinkuin jännitys ripulia jne?
mirtatsapiini saattas olla sellanen lääke joka ei sekoita mahaa, tosin mirtatsapiinilla on todella monella ikävä sivuvaikutus lihominen. mut kokeilemalla sen vasta tiedät lihottaako sua.
Librax on hyvä jännitys ripuliin
- kyyrä
probral.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757