Pidän kannettavaa (Debian/Sid) päällä ympäri vuorokauden. Alle kahden viikon jälkeen meinaa kone tukehtua täysin vaikkei tee yhtään mitään, pitää vaan KDE-ikkunointizydeemiä auki.
Se siitä Debianin käyttökelpoisuudesta tässäkin tapauksessa.
24/7?
5
373
Vastaukset
sid = unstable
Laita vaan se Debian 5 stable niin kyllä toimii. Hyvä käyttis, kyllä käyttää 24/7.- Nichya
Debian 5 Lenny Gnome ja mitään hidastumisongelmia ei ole, vaikka ympäri vuorokauden onkin kone päällä.
Unstable on aina unstable. - joo.
kannettavien tuulettimet tuskin on tarpeeksi tehokkaita koneen tuottamaa lämpöä ajatellen varsinkaan jos kone on yhtään tehokkaampi.
- YpKw3jUHdm
Kyllä raahattavien tuulettimet on mitoitettu koneen lämpötehon mukaan.
Minulla on kahdessa vanhassa koneessa Debian sid eikä kummassakaan ole mitään feilua vaikka ajavat 100% kuormaa yötäpäivää, toinen on nyt ollut 13 päivää ja toinen 7 päivää, olen jotain päivitellyt välillä, muuten olisi mittarissa enemmänkin. Tässä kuvakaappaus
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/uptime.png
Ehdotan että avaat järjestelmän valvonnan, prosessit välilehti ja klikkailet "muisti" kohdan sitä nimikettä siten että suurimmat muistinkuluttajat näkyvät ylimpänä, näin
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/muisti.png
Siitä voit utsia mikä softa vie eniten muistia ja onko siinä jotain hämärää. Älä välitä mun esimerkin muistijutuista, ne on hieman erikoisia koukeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697