minkälainen mahtaa mäntsälän katsastusasema olla? hintoja? ja onko kuinka pilkuntarkkaa touhua ettei jostain ihan mitättömästä tarttis jälkitarkastaa kun kallista muutenkin toi katsastelu..
katsastus asiaa
7
451
Vastaukset
- MIKSU1981
Rentoa porukkaa asemalla, ei pilkkua viilata ja asiallisesti hoitavat homman. Hinnat ihan kohtuulliset. Katoppa www.mantsalanautokatsastus.fi
- iyhg94506u9045u
pah, ihan yksiä kyrpiä. siellä on varmaan maailman v***umaisin inssi, semmonen n.55v partasuu, hekkala tms, joka ei kyllä varmasti päästä uuttakaan autoa läpi. en tiedä yhtäkään autoa lähipiiristä mikä olisi tuon pilkunnussuttelijan syynin läpäissyt. eikä tosiaan ole kyseessä mitään amis-korolloja vaan ihan normaalien ihmisten tuoreihkoista autoista, joissa ei muiden katsastusasemien mukaan kuitenkaan ole mitään sanomista missään. outoa luulen ma!
- ItekköAnnoItitell +?
iyhg94506u9045u kirjoitti:
pah, ihan yksiä kyrpiä. siellä on varmaan maailman v***umaisin inssi, semmonen n.55v partasuu, hekkala tms, joka ei kyllä varmasti päästä uuttakaan autoa läpi. en tiedä yhtäkään autoa lähipiiristä mikä olisi tuon pilkunnussuttelijan syynin läpäissyt. eikä tosiaan ole kyseessä mitään amis-korolloja vaan ihan normaalien ihmisten tuoreihkoista autoista, joissa ei muiden katsastusasemien mukaan kuitenkaan ole mitään sanomista missään. outoa luulen ma!
kirjoitit kyrpä mutta vitun sitten sensuroit itse. outoa luulen ma!
- Nirppana.
Ihan ok kokemukset.
- Hylkyjärvi
K1 Mäntsälä hylkyprosentti keskiarvo 33,1%, kun koko maan keskiarvo 26,68%
http://www.autobild.fi/artikkeli/24147/mitka-ovat-ne-25-katsastusasemaa-joilla-autosi-varmimmin-hylataan/- Kaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Johtunee siitä että kaikki pelto-pellet katsastaa ladat ja korollan-paskat sillä.
Ei ole K1 syytä, urpo.
- Tietäjä
No on tasan tarkkaan. Vikoja tuli tällä asemalla 6 eri paikkaa, mutta kuukauden kuluttua menin Lahteen viosta oli jäljellä enään yksi. Mieti sitä Pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840