mies näyttää tunteensa, ihastukselleen?
Onko kalatmies enemmän tunnepohjalla elävä, vaiko käytännönmies?
Olen ihastunut kalatmieheen, jännityksellä odotan tapaamistamme.
Miten kalat
2
823
Vastaukset
- kalamiestä!
siskoseni älä odota kalatmieheltä mitään aivan turhaaaaaaaaaaaaa ihastua kalatmiehiin:((
et ota sitä ikinä selvä koska itsekkään ei tiiä mitä haluu, tänään rakastaa ja huomenna taas ei....
kokemusta on kyllä usko mua... - JANSBE
Olen itse seurustellut kalat-miehen kanssa puolisen vuotta ja se on ollut aivan täydellistä. Kalat ovat erittäin vaikeasti tavoiteltavia ja pitkään etäisiä persoonia. Mutta kun voittaa luottamuksen omalle puolelleen ja saa kalatmiehen rakastumaan itseensä voi suhteesta tulla aivan täydellinen.
Itse olen kauris ja poikaystäväni on kalat. Suhde on omalaatuinen mutta aivan paras ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787