kiinnostunut eräästä kalatmiehestä, mutta mites hyvin kaloille sopisi vaaka kumppaniksi? Kummatkin luultavasti olemme nousevalta rapuja.
olen
3
625
Vastaukset
- Astrologist
Kalat ja Vaaka ovat keskenään inkonjunktio-aspektissa ja se voi tietää jonkinasteista hiertämistä parisuhteessa, mutta ei välttämättä tuhoa sitä. Ei huono, mutta ei loistavakaan yhdistelmä. Aika viileää voi tulla; ehkä välinpitämättömyys vaivaa kun molemmat merkit ovat vähän sellaisia "saippuoita", eivät saa oikein otetta toisistaan. Loppupeleissä voivat kokea toisensa vähän kuin kivenä kengässä, jotkut pikkuasiat (ja ehkä isommatkin) ärsyttävät ja/tai yhteenkuuluvuudentunne on hiukan hakusessa. Toisaalta suhteessa voi olla hyvinkin rakentavaa dynamiikkaa, kaikki riippuu syntymäkarttojen muista tekijöistä.
Jos sama elementti - eli tässä tapauksessa vesi - on nousussa, tilanne on parempi. Miten pitkään kaksi nousurapua sitten tulevat keskenään toimeen, se on taas toinen juttu. Sitä kaivattua dynamiikkaa saattaa olla enemmän, mutta on mahdollista, että suhde hukkuu omaan vetisyyteensä ja ilmamerkki Vaaka vielä puhaltaa myrskytuulen päälle. Rapu puolustaa reviiriään ja kaikkea minkä omakseen kokee, joten nuotit pitää olla selvät (=yhteiset) kun tähän suhteeseen lähtee.
Mutta ei tuhoon tuomittu suhde, ei.- Kala-ukko
Mä seurustelin kerran Vaaka-naisen kanssa. Ihan hyvä ja mukava muuten, paitsi, että hän alkoi pitämään asioita liikaa itsestään selvyyksinä ja teki päätöksiä oman mielensä mukaan kysymättä ollenkaan minun mielipidettäni. Se piirre alkoi minua ärsyttämään, kun suhteemme meni suuntaan, johon en olisi halunnut vielä itse mennä. . . Mutta, voi olla, ettei Kala osaa sanoa riittävän selkeästi EI, silloin, kun niin pitäisi sanoa.
- vaaka.
voisinkin kysyä että mistäs sen kalan kiinnostuksen huomaa, vai huomaako/osottaako millään sitä? Tämä kalatherra on aika hiljainen ja ujo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777