Tarkoituksenani olisi hankkia vedenpitävä reppu/rinkka Aasian matkaani varten. Koon pitäisi olla pienenpi kuin 65 litraa. Aikaisemmin olen ollut Etelä-Amerikassa reissailemassa "normaalin" 65 litraisen rinkan ja kuivasäkin kanssa ja tullut siihen tulokseen että varsinainen kuivareppu saattaisi olla parempi ratkaisu. Mistä päin kannattaa Suomessa lähteä noin 55 litraista vedenpitävää rinkkaa metsästämään. Netistä olen katsellut mutta eipä ole näin isoa silmiini osunut.
Vedenpitävä reppu
6
1247
Vastaukset
- kuiniiretkelle
...tahansa repusta saat vedenpitävän laittamalla tavarat ns kuivapusseihin,joita myydään ainakin retkeilyliikkeissä ja melontaliikkeissä.
ja tämä onkin parempi vaihtoehto,sillä silloin saat tavarasi varmasti pysymään kuivana.
Toki jos haluat tutkia kuivien rinkkojen vaihtoehtoja,voit käydä vaikkapa Ordliebin sivuilla.
Suomestakin löytynee jälleenmyyjiä.
Itse en usko varsinaisen kuivarinkan ratkaisevan ongelmaasi. Itse pakkaisin kamat kuivapusseihin,sillä jos rinkka pettää niin kaikki on märkää,mutta jos kamat on pakattu vielä kuivapusseihin,useisiin,niin aina ainakin osa säilyy kuivana,esim vaikkapa kamerat tms...- Ilkka50
Onhan näitä vedenpitäviä reppuja olemassa. Esimerkiksi Ortlieb tekee laadukkaita malleja (www.ortlieb.de/). Lisäksi perhokalastustarvikkeissa löytyy mm valmistajia kuten Simms (www.simmsfishing.com/) joilla on vedenpitäviä reppuja. Kyllä vedenpitäville repuille löytyy käyttötarpeita, pitää vain ajatella laajemmin eikä tyytyä "pysyyhän se vessapaperi kuivana muovipussissa" ajatteluun.
- conduraa
varusteleka myy uusia ja vähänkäytettyjä reppuja ,ainakin n.50 litrasia ja kangas käsitelty vesisuojauksella eri värisiä USA malleja.
- tgfgngv
Jos tarkoitat vedenpitävällä sellaista varmasti vedenpitävää niin veikkaisin sen olevan huono valinta muuhun kuin yhden päivän käyttöön. Täysin vedenpitävä = hengittämätön. Olisiko sadesuoja parempi ratkaisu sadepäiville?
- stets
Ja voihan repun aina käsitellä kemiallisesti esm.nanoteknologiaan perustuvia suihkeita löytyy marketeista,suojasin sellaisella suihkeella puuvillaisén safari hattuni toimii pienellä sateella kuin hanhenselkä olisi.
- Feelfreefani
Vanha ketju, mutta etsin kestävää ja vettä pitävää reppua, eikä netistä juurikaan löytynyt aiheeseen liittyviä keskusteluja, niin nyt kun löysin ja hyväksi totesin, niin laitanpa hyvän kiertämään. Kiitos!
http://www.tokona.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=1_5&products_id=41
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738