On säälitävää lukea tätä palstaa lomaromanseista. Miksi ihmeessä te ootte niin saa..... katkeria?
Itselläni on joka vuosi jonkinlainen lomaromanssi Lapissa keväällä, välillä mennän loppuun asti välillä vaan mukavia hetkiä ja juttelua, mutta jokaisesta on jäänyt tosi hyvä mieli ja tiedän, että myös vastapuolella on sama tunne.
Jos te ootte noin katkeria kehotan menemään hoitoon, tai nauttikaa kaikesta mistä voitte, niin kauan on kaikki ok, kunhan ette loukkaa ketään.
Itse olen naimissa, vaimoni ei näistä jutuista tiedä. Ehkä hänelläkin on jotain omilla reisuile, mutta mä en niistä stressaa. Uskokaa tai älkää elämme onnelista, tasapainoista elämää.
Elämä on lyhyt, mutta hel.... hauskaa!!!
SÄÄLITTÄVÄÄ
Aina tyytyväinen
1
360
Vastaukset
- muklkkouo
Kiva et sulla on toi homma kunnossa. Niin se on monella muullakin mutta suomalaiseen kulttuuriin kuuluu valittaminen ja kateuskin. Se kellä onni on se onnen kätkeköön. Näin täällä, siksi kaikki vain ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787