kokkolassa olisi pääsiäisenä mp-näyttely ja sehän tapaa olla ajokauden alotus ajankohta,joka vuosi on ollu mielenkiintosta katseltavaa ja toivottavasti ovat keksineet jotain uutta tänä vuonna.
mp näyttely kokkolassa
5
455
Vastaukset
- sais olla
ois vaikka osoite!
- saisikin
muistaakseni viimevuonna olisi ollu enempi näytteille asettajia mutta tilan puutteen vuoksi ei enempää voitu ottaa,samoilla paikoilla samat näytteille asettajat.uusi paikka ja isommat tilat voisivat todella olla paikallaan varsinkin tänä vuonna kun hesan näyttelyä ei järjestety,olisi ollu mahdollisuus suomen suurimpaan mp näyttelyyn vähän hesan tyyliin.
- Mika K. Himanka
itse kävin tuolla lauantai-aamuna ja olihan se taas kerran mukava tilaisuus.
mutta parannettavaakin löytyy. lauantai klo. 11 ei millään tahdo päästä parkkipaikalle koska sinne johtavan tien molemmin puolin on pysäköity autoja niin leveästi että vain yksi auto mahtuu välistä. ja tämä siis tiellä joka johtaa parkkipaikalle! oli lievästi sanottuna ongelmia kun liikennettä on molempiin suuntiin eikä tilaa ole leveyssuunnassa ku yhdelle autolle. minne väistät ku molemmin puolin on autoja?
kun viimein pääsin perille parkkipaikalle joka oli ihan hallin takana huomasin sen olevan lähes tyhjä, noin 5% oli käytössä. huomasin ruuhkaa myös 400 metrin päässä sijaitsevan uimahallin pihalla ja sieltä näytti valuvan ihmisiä vaikka ihan vieressä oli suuri parkkialue tyhjänä!!
en nyt yritä sanoa että kävijät olisivat typeriä, vaan että kyllä järjestäjien tulisi ohjata liikennettä ja osoittaa kävijoille parkkipaikan sijainti, sen sijaan että antaa ensimmäisten tulijoiden tukkia tie sinne!- rätkäkunti
en edes tiennyt että siellä olisi pysäköintialue, mielessäni jo kirosin kun ei tilaa löydy!
- --------------------
rätkäkunti kirjoitti:
en edes tiennyt että siellä olisi pysäköintialue, mielessäni jo kirosin kun ei tilaa löydy!
mun mielestä oven edessä ja tien vieressä oli enimmäkseen järjestäjien omia autoja,ei todellakaan olisi ollu pahitteeksi että järjestäjät olisi hieman paremmin organisoinu tuon pysäköinnin.ihan kiva että näyttely järjestettiin mutta jotenkin jäi köyhä maku, pitäs vähän enempi koittaa uudistua ja saada uutta ohjelmaa?(nyt oli ainut ohjelma kaljaa kittaavat hd-rotsi äijät)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738