Vaatteita pienikokoiselle Tampereelta

ovdok

Vaimoni tullut ulkomailta ja on kooltaan pikkuruinen. Neuvoja kaivataan mistä sopivia vaatteita löytyisi. Jalan koko 34-35 , hoikka 157cm .

Asumme lähellä Tamperetta joten se olisi lähin ostospaikka vaan muualtakin kelpaa.

Kiitos ja kumarrus neuvoista.

7

751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnihiir1

moi(:
      oma kokoni on 34 myös, olen 160cm. siis hoikka ja pienikokoinen.
      asun tampereella ja itse ostan vaatteita H&M, spirit storesta, one waysta ja sokokselta nuorten osastolta. kuulostaa ehkä siltä, että näissä kaupoissa löytyy vain ihan teinien vaatteita, mutta itsekin olen yllättynyt: esimerkiksi vero modasta ja gina tricotista löytyy hyvinkin vaatteita myös aikuisempaan makuun:)

• Pikkuakkanen

Itse kävin juuri Turun Pikkunaisia liikkeessä. Tällä hetkellä aivan upea valikoima kenkiä koot: 32-35. myös vielä talvisaappaita ja nilkkureita ja paljon kesäksi kenkiä!!!! Kannattaa käydä kauempaankin. Itselläni kengän koko 33-34 ja liikkestä ostamani oli kaikki kokoa 33,5. Todella hyvin jalkaan istuvia kenkiä. Myy mm. suoamalaisen perheyrityksen tekemiä kenkiä, jotka aivan upeita ja ainakin omaan jalkaani todella hyviä lestiltään. Lenkkarit ostan lastenosastoilta milloin mistäkin. Tietääkseni tällä hetkellä Turun liike Suomessa ainoa liike, joka myy pieniä naisten kenkiä, kun Piccola Donna Helsingissä lopetti. Vaatevalikoima liikkeessä oli suppea. Mutta XS:ssää löytyy kyllä nykyään aika hyvin ihan esim. Lindex ja HM.

• Pikkuakkanen
        Pikkuakkanen kirjoitti:

Itse kävin juuri Turun Pikkunaisia liikkeessä. Tällä hetkellä aivan upea valikoima kenkiä koot: 32-35. myös vielä talvisaappaita ja nilkkureita ja paljon kesäksi kenkiä!!!! Kannattaa käydä kauempaankin. Itselläni kengän koko 33-34 ja liikkestä ostamani oli kaikki kokoa 33,5. Todella hyvin jalkaan istuvia kenkiä. Myy mm. suoamalaisen perheyrityksen tekemiä kenkiä, jotka aivan upeita ja ainakin omaan jalkaani todella hyviä lestiltään. Lenkkarit ostan lastenosastoilta milloin mistäkin. Tietääkseni tällä hetkellä Turun liike Suomessa ainoa liike, joka myy pieniä naisten kenkiä, kun Piccola Donna Helsingissä lopetti. Vaatevalikoima liikkeessä oli suppea. Mutta XS:ssää löytyy kyllä nykyään aika hyvin ihan esim. Lindex ja HM.

lisäys vielä, että hinnat on aika suolaisia (esim. hinnat alk. n. 90->, mutta kun ei muualta saa naisellisia kenkiä!
        Olen tilannut jotain myös Englannista Dainty Feet, löytyy googlaamalla. Kengät tuli tosi nopeasti. Ihan ookoo kengät, mutta ei istu minun jalkaan yhtä hyvin kuin nää suomalaisen yrityksen tekemät. Ja aika hankalaahan se on verkon kautta tilata, kun ei voi sovittaa, toki on palautusoikeus, mut postimaksut pitää kai maksaa itse. Pikkunaisia likkeestä voi myös tilata verkon kautta, sähköpostia vain omistajalle.

• diivailua...

pinikokoisille paljon kaikkea muodikasta www.diiva.fi

• Kotimaasta

Niin, ja kannattaa mennä tyhjän laukun kanssa kotimaahan ja ostaa paljon sieltä. Tietysti kunnon talvikenkiä en löydy ihan kaikkialta, niitä joutuu ehkä etsimään netistä ati täältä, mutta muuten hän voi tehdä ostoksensa, kun vierailette hänen kotimaassaan.

• aasia92

Mistäpäin on? oliviaoscar.com myy pieniä vaatteita jotka taitavat olla jostain aasiasta..

• ovdok

Suuri Kiitos kaikille vastanneille avusta. Ostamme lisää vaatetusta kun matkailemme mutta kiva sitä täältäkin on etsiä. Eikun auto surramaan ja katselemaan;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe