www.jujuteam.com
Terassit kuntoon!
4
476
Vastaukset
- määkin voisin
ao. henkilöiden koulutus, mä vaan, että jos joku meneekin pieleen niitä pesuja ja pihanrakennuksia tehdessänne.
Onks tämä niin kuin vähän se aviomiespalvelu, jossa kouluttamattomat mainostavat tekevänsä vaikka mitä säätöä ja asennusta ja tekevät vaikkeivät niin olis varmoja että menikö oikein!- jujuteam
Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.
- dflöjfghödfghdfgöhgh
jujuteam kirjoitti:
Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.
siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....
Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.
Että silleen. - jldsfjdlsfjdlsfjldsf
dflöjfghödfghdfgöhgh kirjoitti:
siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....
Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.
Että silleen.työn teettäjä osaa kysyä, että no, onko se varmasti oikein. Sinnehän jää väärin tehty, vaarallinen asennus sitten. Ja kukas siitä vastaa: Työn teettäjä! Ittehän otti sellaisen joka ei ole mistään vastuussa!
Että kai sitä ahneudellakin joku raja on! Toivottavasti siinä, että rehellisesti sanoo ettei osaa ja kieltäytyy tekemästä sellaista mitä ei osaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747