Elikkäs olisin ostamassa derbiin teharia. Oon katellu netistä, että gianelli conti variant-putki vois olla mulle just se oikea. Niin sitä mä vaan, että mistä näitä vois esim tilata? Oon kattonu sellasen hollantilaisen firman sivuilta ku Opvoeren.nl tuota putkea ja löysinkin yhden gianellin putken, mutta en ole varma, että onko se juuri conti variant, koska siinä ei näin lue. Mutta se kyllä näyttää samalta putkelta, ja joltain sivuilta luin, että joku olisi kyseisestä firmasta tilannutkin kyseisen putken. Haluan vain olla varma ennen kuin alan ulkomailta mitään tilailemaan. Elikkäs tässä olisi linkkiä opvoerenin sivuille:
http://bit.ly/bB2ZuR
Elikkäs tarkoitan tuota missä lukee Gianelli Exhaust, ei Lowboy.
Kertokaa toki jos suomesta tai jostain muusta verkkokaupasta gianelli conti varianttia saa.
Apua teharin tilaamisessa!
samueloo
1
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Gianelli conti variant on helvetin hyvä viilatussa vakiopytyssä… 11/70 välit kulkee 70 kmh ja kiertää ihan vitusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767