kun mestari käy rakennuksella ja viipyy 10 min.niin hän laskuttaa tunnin. onko oikein??
vastaavamestari
2
445
Vastaukset
- ?
Mulla sähkäri laskutti tuon lisäksi vielä matka-ajoistakin eli yhteensä 3 tuntia.
...sopimuksesta välillänne. Ja jokaisella vastaavalla on omat työtapansa, joten esimerkki yhdestä tavasta:
Itse teen sopimukset pääsääntöisesti käyntikertamaksuun perustuen, koskapa se työmaalla vietetty aika ei ole kaikki, mitä itse teen sen käyntikerran perusteella. Itselläni kun on tapana kuvata kohdetta aika paljon käyntien yhteydessä ja jokaisen käynnin jälkeen lataan kuvat koneelle ja vilkaisen ne vielä läpi laatiessani jokaisesta käynnistä työmaapäiväkirjaan merkinnät. Eli tavallani työmaata hoitaen käytetty aika on vähintään tupla työmaalla vietettyyn aikaan verrattuna.
Tämä pieni tarina vain muistuttamaan, ettei välttämättä työmaalla vietetty aika ratkaise kokonaispanosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747