Hei! Hyvät ihmiset kertokaa mitä olette maksaneet rekisteröidystä brassi pennusta, kun ollut luovutusikäinen. Mistään en ole löytänyt ns. suosittelu hintaa. Olen jälkeen päin ruvennut miettii, että onkohan huijattu.. Maksoin pennusta aika ison summan vaikka pentu oli luovutus hetkellä 4kk, alapurentainen, ei ollut rokotettu, todella pieni kokoinen, kylkiluut näkyi, kipeen oloinen. Mutta ei huolta, koira saatiin muutamassa viikossa kuntoon. rokotukset on ja hyvässä kunnossa laadukkaan ruoan ansiosta :) mutta kuitenkin jäänyt vaivaa, kennelillä oli kauhea kiire päästä koirasta eroo. sopimus tehtii huolto aseman pihassa kiireellä ja kenneliin ei päässyt katsomaan. mutta joo, viisas olisi jättänyt ostamatta. mutta koirassa ei mtn vikaa, suloinen, vilkas ja reilu 2vuotias brassi nykyään. Mutta kertokaa hintanne, epäilen että olen maksanut liikaa..
Brasilianterrieri
9
1619
Vastaukset
- uskais
Terve, kunnonkasvattajalta ostettu rokotettu pentu maksaa 800-1200 euroa. Näitkö kennelissä pentujen/pennun emää? Luulisin, että huijattu on, kerta koira on sairas, purentavikainen ja kerta kennelinpitäjä halusi kiireesti päästä eroon siitä! Ja vielä maksu huoltoaseman pihassa. OLiko myyjä ulkomaalainen?=
- trssh
kenneliin ei päässyt katsomaan pentuja ja emää, tai olosuhteita, jotka oli toisella puolella suomea. suomalainen oli kasvattaja. sopimukset oli valmiiksi kotona täyttänyt, kiireisen oloinen, mutta asiallisen näköinen kuitenkin. minkäänlaisia "käyttö ohjeita ei antanut". eikä tuttua ruokaa. koiran anto pyyhkeeseen käärittynä kun sopimuksen olin allekirjoittanut, ei mitenkään ensin sitäkään "näytellyt", kun yritin kuljetuskoppaan katsoa, niin käänsi kopan heti pois päin. epäilyttävää toimintaa. olimme kuitenkin tulleet puoleen väliin vastaan, joten ilman pentua emme lähteneet. katunut en ole pennun ostoa, mutta liika maksua olen katunut senkin edestä.. suomalainen koira, tai siis suomen kennelliittoon rekisteröity.
- Onnellinen brassi
Voisitko kertoa kyseisen kennelin nimen, vaikuttaa aika epäilyttävältä touhulta. Itse maksoin Brasilianterriersita, joka oli tarkistettu, sirutettu ja rokotettu 950€.
- Whippet!
Meillä on brasilianterrieri ja se maksoi 750e.
- hmm.
Heippa vaan, minulla on yli 3 v. uros brassi, josta maksoin 700e. Kyseessä oli kotikäyttöön tarkoitettu pentu, koska valkoista oli liian vähän. Pentu ja sen emo pitäisi aina nähdä sen omassa kotiympäristössä. Takaluukku kauppa kuulostaa todella epäilyttävältä...
- brassi 2
Meillä narttu maksoi 700 €. Oli jo tosin 2 vuotias kun tytön ostin. Uros maksoi 200 € sopimuksella, että vein uroksen kastroitavaksi. Eli minulla ei siis jalostuksellista hyötyä uroksesta.
Viisas olisi jättänyt ostamatta joo, mutta toisaalta olit viisas kun ostit. Koira olisi luultavasti siellä kennelissä aika pian menehtynyt, jos oli tuossa kunnossa mitä kerroit. :|- :(
Varsinainen pentutehtailijan prototyyppihän tuo oli kaikin puolin. Voi pentuparkoja! Näistä jutuista tulee aina niin paha mieli :'(
- ¨_
Narttupentu -08 EUR 800
Urospentu -11 EUR 950 (samasta pentueesta purentavikaiset EUR 700) - iloinenbrassi
Vähän myöhässä löydän tämänkin keskustelun, mutta itse sain pentuni ilmaiseksi kaveriltani. Täysin terve ja hyvin kaunis väritys. Sopisi näyttelykoiraksi mainiosti, mutta kotikäyttöön ja agiltyyn tätä vain on käytetty. Hintana olisi ollut 1000€, isä kun on Jadewarriorsin uros. Emä on myös kokenut näyttelykoira, mutta nyt ei kyllä muistu mieleen omistajan nimi.. Mutta tonnihan tästä olisi pitäny maksaa, jos ei olisi tullut minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840