Jeesus haluaa että eroamme kirkosta

uskisnuori.

Jeesus haluaa että eroamme kirkosta. Kirkko on Babylon!

4

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin nuori uskis

Tämä niin totta.

• pp2056

niin varmaan eihän kirkolla ole mitään tekemistä uskon kanssa vanha sanonta sanoo kirkko voi palaa ja pappi kuolla. Tärkeintä mielestäni on ainoastaan usko elämään ja ainoastaan raamatun sana kyllähän maailmassa on uskontoja lukuisa määrä jos niitten perässä haluu mennä mut kannattaako siihen mennä mukaan . tämä nyt vain mun mieli pide viestiä tulemaan voin keskustella asiosta enempikin laidasta laitaan kokemuksen rintaäänellä terv pp

• iso väinämöinen

Ehkä Jeesus ennemmin haluaa häneen uskovien pysyvän kirkossa ja toimivan siellä tahtonsa mukaisella tavalla.

• kiukai

Niin totta se on Jeesus käskee ilmestykirjassa lähtemään pois kaikista langenneista kirkkokunnista. Niiden joukosta joilla ei ole Jumalan käskyjä ja Jeesuksen uskoa. Vaikka kuuluisi sellaiseen seurakuntaan joka väittää uskovansa Jeesukseen mutta sillä opetuksessaan kuitenkin on paavin väärentämät kymmenen käskyä on sieltä lähdettävä pois.

Kuten monet jo tietävä paavi ja perkele väärensivät keskiajalla jumalan kymmentä käskyä niin, että toinen käsky joka kieltää kuvien palvonna he poistivat kokonaan ja kymmenenne käskyn he jakoivat kahteen osaan, että saatiin käskyjen lukumäärä pysymään kymmenenä. Sapattikäskyn he muuttivat toiselle päivälle eli lauantailta sunnutaille pakanalliselle auringonjumalan päivälle.

Jeesus ei ole koskaan antanut ihmiselle lupaa mennä muuttamaan Jumalan kymmentä käskyä. Hän sanoo: "Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa." (Matt. 5:18-19)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe