Onko Savonlinnassa leirintäaluetta? Olen hakennut internetista mutta löytän vain punkaharjussa muttei Savonlinnassa. Eikö se ole sielläkin?
Kiitos ennelta
Savonlinna
5
481
Vastaukset
- !!!=???
Vuohimäki camping kyllä löytyy n.7 km Savonlinnasta.
- naapurisi
aukeaa varmaan tänä viikonloppuna.
Leirintäalueen ylläpitäjä vaihtui keväällä ja siitä johtui varmaan tuo "markkinointikatkos"- Mäkifani
Miksi vaihtui ylläpitäjä? Olen käynyt Vuohimäessä fillarireissulla monena kesänä ja se on suosikkini ison alueen, mukavan uimarannan aamusaunan ja siistin huvilamaisen vastaanottorakennuksen takia. Toivottavasti siellä taso vähintäänkin säilyy!
- xx
Mäkifani kirjoitti:
Miksi vaihtui ylläpitäjä? Olen käynyt Vuohimäessä fillarireissulla monena kesänä ja se on suosikkini ison alueen, mukavan uimarannan aamusaunan ja siistin huvilamaisen vastaanottorakennuksen takia. Toivottavasti siellä taso vähintäänkin säilyy!
Varmaan kannattavuus syystä! Ei taida olla kultakaivos!
Toivottavasti tuo taso edes säilyy. - Mäkifani
xx kirjoitti:
Varmaan kannattavuus syystä! Ei taida olla kultakaivos!
Toivottavasti tuo taso edes säilyy.Ai niin tuo Lomaliitto meni talvella konkurssiin, vaikka nettisivut on kyllä vielä sillä nimellä. Aina kun olen käynyt Vuohimäessä, niin siellä on kyllä ollut vilkasta. Eihän se leirintämaksu tietenkään kovin paljon ole, joten ei varmaan mikään kultakaivos tosiaan. Kaikkea hyvää toivon Vuohimäelle, vaikka tänä kesänä en sinne ehkä kerkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840