palveluksesta=?
pääseekö/joutuuko kertaamaan eka kertaa vielä 10-12v jälkeen
6
1146
Vastaukset
- kiittäenjakumartaen
kertaamassa tuollaisen ajan päästä intistä päästyänne=
- Ritarititari
Minulla ensimmäinen kertaus oli 14 vuotta kotiutumisesta ja seuraava siitä neljä vuotta. Jälkimmäisessä valmistavassa harjoituksessa olin vanhimpia osallistujia eikä onneksi tullut kutsua varsinaiseen rähinään. Ehkä olen sitten varamies?
- maastoon.
16 vuotta kertaamatta ja nyt tuli käsky....
- -90
21 vuotta meni et tuli kutsu kertaukseen. kannatti mennä. hyviä muistoja vaan jäi.
- -94
Viime talvena olin kertaamassa ensimmäistä kertaa 16 vuotta palveluksen päättymisen jälkeen. Aluksi harmitti lapun luettuani, keikan jälkeen en voi sanoa muuta kuin että kyllä kannatti!
- Ikäluutnantti
Minulla meni 15 vuotta. Kävin aikanaan intin lykkäyksellä. Kun tuli neljäkymppiä täyteen, sodanajan sijoitus vaihtui ja pitihän siihen uuteen tehtävään kouluttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767