Elisan kännykkälasku ajalta 26.4-25,5.2010. Tekstiviestejä 23, (palvelunumerot-ajanviete. Hinta 78,03€.
Olen tuona aikana lähettänyt 7kpl lyhyttä tekstiviestiä, joista kolme palvelunumeroon ( numerotiedustelu, osoitetiedustelu, kirjakerhon peruutus). Siinä kaikki. Ja nuo lähettämäni viestit näkyy edelleen kännykän tiedostossa. Muuta ei näy. Kännykkäni on ollut ainoastaan minun käytössä.
Mistä nämä ylimääräiset viestit ilmestyivät laskuuni? En koskaan ole osallistunut kännykällä esm. äänestyksiin, kilpailuihin tms. Tuntemattomia viestejä on kännykkääni tullut. Muutaman avasin ja poistin. Mihinkään en vastannut.
Onko numeroni voinut jotenkin joutua jonkun käyttöön, ja jos on, niin miten? Maanantaina menen Elisan toimistoon laskua selvittämään.
Virhe laskussa?
1
522
Vastaukset
- huijattu elsa
Viime laskussani myös yllätys. "Palvelu-ajanviete viestit" 93€! Enkä ole yhtään viestiä lähettänyt. Olen yrittänyt selvittää asiaa.
Otin osaa internetissä IKEAn kilpailuun ja vastasin kuluttajatottumuksia koskevaan kyselyyn. Puhelinnumero piti antaa, jotta saisin tiedon palkinnon voitosta. Ja siitä se alkoi. Kännykkään tuli viestejä jatkuvasti. En lukenut niitä, poistin vaan, mitä noista, mainoksista!
Minä siis joudun maksamaan siitä, kun joku lähettää minulle viestin. Yksi viesti/6€! vaikka en edes avaisi viestiä.
Kilpailumainos huijausta. Glomobi niminen kansainvälinen pulju kerää rahansa puhelinoperaattorin kautta. Huhujen mukaan operaattori saisi summasta n.14%.
Otan yhteyttä kuluttaja neuvontaan ja Elisaan. Mutta luulen että lasku on pakko maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980