Ostin tässä tämän uuden ipod nanon jossa on videon kuvaamisen ominaissuus. Miten saan poistettua videon? Ipodista ei tunnu löytyvän valikkoa millä voisi poistaa yhtään mitään ipodista. Onko sellaista? Itunes taas ei näytä näitä itse kuvaamiani videoita, eli miten ihmeessä saan ne poistettua? Itunesini on tietääkseni uusin versio.
Miten poistan kuvaamani videon ipod nanosta?
Apua tarvitaan
3
762
Vastaukset
- inzku
siis sä vaan selaat sen videon kohalle minkä haluut poistaa ja sitte painat keskipainiketta ja siinä sitte lukee että poista (:
- rrryuteitoseje45jm7q
nii siis sun pitää painaa sitä keskinappulaa pohjaan jonkun aikaan.... :)))
- umm...
ja sit vielä jos haluut kattoo ne videot koneelta, meet "oma tietokone", sieltä sitte valitset sun iPodin ja ku avaat sen, meet seuraavaks kansioo DCIM ja sen jälkee pitäis taas tulla joku toinen kansio (oisko 000APPLE, ainaki mulla on nii) ja siellä on sitte sun kaikki videot ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728