Täytyy kyllä todeta, että pula esiintyy tällä konserttitaltioinnilla todella upeast. Toivottavasti se uusikin konsertti, joka tuli telkkarista keväällä, julkaistaan DVD:nä. Se oli huomattavasti vauhdikkaampi kuin tämä "Estradilla". Minä ainakin ostan heti, jos tulee myyntiin! Sitä odotellessa suosittelen lämpimästi "Estradilla"-DVD:tä, jolla Paula esittää tosi hyvin suurimipa hittejään. Ja näyttää tosi hyvältä!
Katsoin "Estradilla" DVD:n!
3
614
Vastaukset
- Oskari K.
pula = Paula ;)
- Phyh
Älä turhia anteeksi pyytele kun tuo pula kuvastaa tätä kyseistä hlöä tosi hyvin; hänellä nimittäin näyttää olevan PULA älystä kun ei millään näytä tajuavan oikeaa ikäänsä!
- pade on paras.
Hyvä konsertti dvd se estradilla. se on paula 40-vuotisjuhlakonsertin taltiointi vuodelta 2006. Paula siinä tosi upea ja kaunis tunnelma myös hyvä . olin paikanpäällä. Tosi oli myös se konserttitaltiointi joka tuli keväällä teeveestä. se taltiointiin 2009 marraskuulta. siinä hyvin vauhtia ja tunnelmaa. Paula on tosi kaunis ja upea siinä. olin paikan päällä siellä. tuli otettua nauhalle sillon teevestä. jos julkaistaan dvd:nä niin varmaan ostan sen heti. Paula on loistava live-esiintyjä. Nämä rock-henkiset sovitukset paulan hiteistä on hyviä. Paula uusi levy on myös loistava levy. Hyvät versiot suomirock kappaleissa siinä. hyvä tunnelma levy. Paula on kaunis ja ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717