Hei!
järjestääkö suomesta joku muu matkatoimisto valmiita pakettimatkoja gardajärvelle, kuin aurinkomatkat?
näyttää siltä että aurinkomatkoilla viimeiset lähdöt tälle kesälle olisivat 8.8.10 ja matka olisi suunnitelmissa vasta elo-syyskuun vaihteelle.
olen reissannut paljon myös ihan omatoimisesti, mutta tällä kertaa olisin tahtonut ihan valmiin paketin :) eipä taida onnistua.
gardalle..
4
802
Vastaukset
- Gardalle syyskuussa
ottaa Ryanairin lento Bergamoon ja vuokrata talo /hotellihuone Interhomen kautta....voit valita ajankohdan ihan itse ja tulee huomattavasti halvemmaksi.
- gardainmyheart
Matkavekka järjestää matkoja Gardalandiin sekä kiertomatkoja Pohjois-Italian suurille järville. . Mulla on käsitys, että myös joku muu matkatoimisto järjestää pakettimatkoja, oisko ollu Matkapörssi? Soita matkatoimistoon ja kysy, siten saat asian parhaiten selville. Oletko tsekannut napsu-nettisivut, sieltä löytyy älkkilähtöjä kattavasti. Aika vähän noita Gardajärven pakettimatkoja järjestetään. Itse olin viime kesänä lähdössä Gardajärvelle ja päädyin omatoimimatkaan, tuli älyttömän paljon halvemmaksikin.
- karta
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta. - varaa itse
karta kirjoitti:
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta.Nythän ei ole kyse Äkkilähdöistä !
AM:n listahinnat perushotellista aamiaisella n.850 e/viikko/hlö
Omatoimisesti:
lennot n.200 e/hlö
hotelli n.40 e/hlö (2hh yht.n.80e)x7 = 280 e/hlö
bussilippu meno-paluu n.10 e
Ts.viikko vaikka Rivassa omatoimisesti 490 e eroa liki puolet !! ja saat valita päivän ja lentoajan koska haluat matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982