Onko kellään kokemusta D Clean nimisestä yrityksestä? Yhteyshenkilön nimi viittais että olisi joku ulkomaalainen, en tietenkään varma ole.
Onko kyseisestä yrityksestä joku ollut teillä siivoamassa, onko toimiva systeemi?
Etsin nyt kotiini siivoojaa ja olen vertaillut eri paikkoja, mutta päätöstä en osaa tehdä.
Enne kävi Sivina ja vaihdoin servicoseen, olin molempiin todella pettynyt! Nyt tahtoisin kunnon jälkeä ja toimintaa, kunhan löytäisi jonkun yrityksen joka osaa hommansa ja arvostaa asiakkaitaan ja työtään.
Kokemusta kotiisiivous yrityksistä?
7
525
Vastaukset
Minulla on kokemusta monestakin siivousfirmasta, mutta ei valitettavasti kysymästäni. Olemme miehen työ vuoksi joutuneet paljon muuttamaan. Kaikkein parhaimpia ovat yhden ihmisen firmat, missä yrittäjä itse siivoaa. Mieti itse - firma olet sinä - kaikki henkilöityy sinuun. Tekevät työtään kuin itselleen. Todella arvokkaita ihmisiä. Isommassa firmassa on kaikenlaisia työntekijöitä ja niin pienellä palkalla, että se ei ainakaan motivoi tekemään työtä hyvin. Rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan. Ilmoituksen voit löytää vaikka lähikaupan seinältä. Ei se suuri koko ja brändi aina takaa laatua, päin vastoin.
- tämmä
Ollaan oikein tyytyväisiä! 5 hengen perhe, kaikki aina menossa ja kukaan ei ehdi siivoamaan.
Vaihdettiin toisesta tähän koska edellinen firma oli ihan syvältä, pitkään pohdittiin ja vertailtiin, tähän päädyttiin ja tyytyväisiä ollaan.
Ei ihan halvin, mutta halvimmasta päästä.
Suosittelen lämpimästi! - edelleentyytyväinenp
Meillä on käynyt jo 6 vuotta Clenix. Hyvin toimii, yrittäjä itse mukana siivoamassa.
En kyllä pärjäisi ilman enää. Tsemppiä etsintään.- lomalainen2010
Servisole tarjoaa monipuolisia siivouspalveluja. Tästä löytyy enemmän tietoa heidän kotisiivoukseen liittyen http://www.servisole.fi/?p=Kotisiivous
- Kukakuka2?
lomalainen2010 kirjoitti:
Servisole tarjoaa monipuolisia siivouspalveluja. Tästä löytyy enemmän tietoa heidän kotisiivoukseen liittyen http://www.servisole.fi/?p=Kotisiivous
laitettiin vaihtoon (Servisole ja Sivina) , molemmat olleet meillä siivoamassa.
En suosittele itse henk.koht. kenellekkään. Joillakin voi olla hyviä kokemuksia, mutta minulla ei. - siiiivoojat
Kukakuka2? kirjoitti:
laitettiin vaihtoon (Servisole ja Sivina) , molemmat olleet meillä siivoamassa.
En suosittele itse henk.koht. kenellekkään. Joillakin voi olla hyviä kokemuksia, mutta minulla ei.Jos asut pk-seudulla niin käy tutstumassa: www.Siivous-Sebastian.fi
- kukakuka
siiiivoojat kirjoitti:
Jos asut pk-seudulla niin käy tutstumassa: www.Siivous-Sebastian.fi
Antaa kyllä huonon kuvan yrityksestä kun sitä mainostetaan joka keskustelussa täällä. Taitaa olla asiakkaat vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826