Onko kellään tietoa nettiosoitteesta, mistä saisi tietää HALVOISTA Lontoon hotelleista? Tarkoitus olisi lähteä ensi kesänä sinne. Myös halvat lennot kiinnostavat ( muutkin kuin Ryan Air ).
LONTOON HOTELLIT
9
13170
Vastaukset
- Fani
Lontoossa on monia hyvätasoisia retkeilymajoja aivan keskustassa. Hintataso edullinen ja sisältää usein aamiaisen. Kirjastosta löydät Kansainvälisen Retkeilymajaoppaan tai soita Suomen Retkeilymajajärjestöön. Kyllä onnistuu. Voit tehdä varauksen myös netissä ja huone valmiina kun saavut Lontooseen.
- Pera
Myös Ryanairin sivuilla voi tehdä varauksen retkeilyumajoihin (hostels).
- höhheli
Hei!
Itse tein pari vuotta sitten niin, että olin yhteydessä kill royhyn ja sain sitä kautta halvat yösijat.... - London calling
höhheli kirjoitti:
Hei!
Itse tein pari vuotta sitten niin, että olin yhteydessä kill royhyn ja sain sitä kautta halvat yösijat....Lontoon interaktiivinen hotellikartta: http://www.halvathotellit.info/ auttaa tässä tapauksessa :)
- jjf
blakemore hotel on TODELLA hyvä hotelli sekä halvat hinnat. Olen ollut siellä useamman kerran ja ei voi moittia ollenkaan!
Parasta siinä on se, että se on hyvien kulkuyhteyksien päässä. Paddingtonin asema on n. 500metrin päässä sekä bayswaterin metroasema vielä lähempänä. Hinta/laatu-suhteeltaan paras hotelli missä olen lontoossa ollut!- rrr
Voiko tähän kyseiseen hotelliin mistä kerrot eli blackemoreen mennä keskellä yötä, sillä lento Stanstedissa vasta klo. 23.45.
- Hotellivinkkaaja
Sivulla http://www.lontoo.info/hotelli.html on vinkkejä hotelleista Lontoossa erityisesti Paddingtonin-Bayswaterin-Kensingtonin alueelta. Alue on useimmille ja useimmiten hyvä kompromissi liikenneyhteyksien, hinnan ja laadun suhteen.
- ....
hotelliweb.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840