Ympäristön arvo

ja sen kunnioitus

Miksi ihmeessä tupakoitsijat katsovat oikeudekseen heitellä tumppeja missä tahansa. Iljettäviä natsoja on kadulla, pihoilla ja jopa lasten uimarannalla....!!!!

Aivan normaalin näköiset ja sivistyneeksi ulkoapäin arvattavat imiset heittävät natsansa kaupungin keskustassa ja puistossa. MIKSI ?

Miksi suvaitsemme tätä roskaamista?

Miksi suostumme siihen, että lapsemme leikkivät tupakannatsojen seassa?

Kuinka tupakoitsiat ilkeävät sotkea yhteistä ympäristöä?

Tupakan hintaan tulee lisätä vero, jolla kustannetaan julkisten paikkojen siivous tupakalla sotkijoiden jäljiltä.

2

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

...miksi sotketaan. Miksi ne karkkipaperit ja mäyräkoiran kuoret jää sinne maastoon ja miksi koiranpaskoja ei noukita...
      Itse en ymmärrä natsojen heittelijöitäkään,kun en heitä niitä minne sattuu vaikka tupakoinkin.
      Jos bussia odotellessa ehtii polttamaan,niin asetun aina niin että tuuli vie savun muista pois.
      Enkä jää kessulle siihen oven pieleen vaan menen kauemmaksi.
      Natsan voi missä vaan sammuttaa vaikka kengänpohjaan ja kantaa lähimpään roskikseen.

Minusta tämä siisteys pitäisi korostua entisestään retkeillessä. Esim palovaroitusaikana tumpin kunnollinen sammuttaminen on ensiarvoisen tärkeää. Muutoinhan voit olla tietämättäsi metsäpalon sytyttäjä,ainakin siihen asti kun poliisi tulee kyselemään...

Vastuullinen retkeilijä toimii niin että kukaan ei näe hänen liikkumistaan ainakaan tumppien ja roskien perusteella,ei kaupungissa,eikä metsässä.

• röökiäeitarvit

Se on kai semmoinen paha tapa se natsojen heittely, niinkuin tupakointikin.

Jotenkin kai ajatellaan että ne on niin pieniä roskia että niitä saa heitellä, tai katsotaan että joku on jo jättänyt maahan, niin ei haittaa jos mäkin heitän.

Epäsiistiltä ne kuitenkin näyttävät, tiedä sitten onko natsojen myrkyillä haittavaikutuksia luonnossa tai syökö jokin eläin niitä vahingossa. Mitään varsinaista hyötyä niistä tuskin kuitenkaan on. Roskikseen kunnolla sammutettuina ja sitä myöten kaatopaikalle, se on oikea reitti.
        Toisaalta, minun puolestani saisi tupakointi loppua kokonaan, turhaa puuhastelua se vain on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5939
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5433
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3074
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2287
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1686
    Aihe