elikkäs ollaan tekemässä kylpyhuoneeseen ismpaa remonttia kaikki vanhat revitään pois myös putket vaihdetaan vesi paikkoja ei muuteta.. sauna ja suihkuhuone molemmat rempataan...
kylpyhuone remonttiin rakennuslupa
4
964
Vastaukset
- Kylpyhuone remontti
Ei siihen rakennuslupaa tarvita.
Itse tein talvella kylppäri remontin enkä ilmoittanut siitä kenellekkään.
Löysin hyvät ammattilaiset netistä www.duunarit.fi sivuston kautta.- arxitehti
kerrostaloissa ja suuremmissa kaupungeissa alkaa olla vaatimus, että vähintään taloyhtiölle on ilmoitettava jos vesieristeisiin kosketaan. Olen nähnyt useampia tapauksia, jossa osakas on tehnyt itse korjauksen jossa vesieristykset on tehty puutteellisesti.
On eletty onnellisena, kunnes alakerran naapurin katossa tai porraskäytävän seinässä on alkanut maali kupruilla.
- kölnfgvgbb
oikeusministeriön sivuilta uusi as.oy.laki, ainakin sivut 11-12: http://www.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline; filename=AOYL.1.doc.pdf&SSURIsscontext=Satellite Server&blobwhere=1243795717974&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf
- arxitehti
sitä on tietoa muutoksista viidennessä luvussa – jos siis on kyse asunto-osakkeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840