Olin varaamassa hotellia Hotels.comin kautta, ja viime tingassa kaveri kertoi mulle eräästä hotellista. Hotel Augustine http://www.hotelaugustine.lv/eng/hotel.php?id_article=15 On hotelli jonne kaverini uskalsi neuvoa. Hän nimittäin tietää, etten ole sellainen nirppanokka, joka jokaisesta pienestä asiasta on heti valittamassa. Kyseinen hotelli on kiva pieni 11-huoneen perheyritys jossa vanhemmat pitää hotellia yllä, 1 lapsi (19v) tuuraa silloin tällöin ja (luultavasti) 3 isovanhempaa hoitaa siivousta ja muuta sellaista.
Hotelli on siis puurakennus joka on peruskorjattu 2007. Puurakennus tarkoittaa sitä että kävely kuuluu muihin huoneisiin, ja että ovien sulkeminen kuuluu selkeämmin kuin tavallisissa "betoni" hotelleissa. No, tämä ei ole paha asia kun kuulette hinnat.
Itse olin reissussa kissani kanssa ja olin KO. hotelissa 2 yötä. Hotellin hintaan kuuluu aamiaiset (ei lämmintä ruokaa) ja kahviakin sai keitellä silloin kun halusi. Aamiainen on monipuolinen:
-muroja
-hilloa
-kahvia
-teetä
-maitoa
-mehuja
-erilaisia leipiä
-leikkeleitä
-jogurtteja
-jne…
-ja jopa krapulaoluetkin olisi ollut saatavilla, ja kaikki samaan hintaa.
Ai mikä oli hinta? Euroissa 25€/yö. Samaan hintaan saisi matkustaa 2 hlöä.
Ja kun kesäsesonki hieman laantuu, hiin hinnat tippuvat edelleen. Eli To-Su 2 hlö 85€!!!
Tuota halvemmin asuu vain teltassa tai Hostellissa kuulemassa muitten piereskelyjä?!?? :-)
Ja parasta on tietää että lemmikeistä otetaan jopa 20€/lemmikki/yö joissain hotelleissa.
Ja Autollekin on turvallinen säilytys. Nimittäin hotellin sisäpiha on turvallinen ja viihtyisä paikka säilyttää auto, ja ottaa vaikkapa aamukahvit pihalle ja nauttia siellä.
Suosittelen kyseistä Hotel Augustinea lämpimästi. Mutta jos olet LIIAN herkkäuninen, niin pienet narahtelut lienee huono juttu, jos vaikka suunnittelet aamulla aikaisin matkan jatkamista.
Yöllä oli kuitenkin aivan hiljaista. Liikennemeluakaan ei juuri ole, sillä hotelli ei ole pääkadun varressa.
Hinta/laatusuhde= 9½! Ja se puolikas lähtee vain siitä että kaipaisin aamiaiseksi pekonia, nakkeja ja kananmunia/kokkelia! :-)
Hyvä Hotelli!
Matkustaja-Latineen!
0
955
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061