Tarkoituksenani on pyrkiä seuraavana vuonna farmasiaan. Valintakoevaatimuksissa on lukion kemian oppimäärä ja tarkennettu sitten vielä kemisti tai reaktio kirjasarja. Mua kuitenkin vaivaa, kun useimmat haukkuu nooi molemmat aivan lyttyyn. Mulla on jo vierähtänyt lukiosta 3 vuotta aikaa ja tuolloin mulla oli käytössä katalyyttikirjasarja. Se oli musta sekava ja haluaisin hankkia vielä toisen kirjasarjan oppimiseni tueksi. Mutta mikä olisi paras?
Kannattaako siis noi reaktio ja kemisti unohtaa ja keskittyä vain johonkin ihan toiseen kemian kirjasarjaan? Mikä ois hyvä? Moolista oon kuullu kehuja, mutta toiset sanoo, että asiat käsitellään joskus liian syvälle ja opettelet ihan liikaa asioita "ulkopuolelta". Toisaalta jos pääsykoe keskittyy kemisti tai reaktio-sarjaan niin oisko järkevintä hommata toinen paketti niistä?
Mitä teen?
mikä kemian kirjasarja paras?
karoooooooooooo
1
699
Vastaukset
- kirjahimohessu
En pysty vertailemaan kirjasarjoja joita luettelit useita, mutta minusta Reaktio on ihan oukei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777