Kymenlaakson radion nimi voitaisiin palauttaa Kouvolan radioksi. Katkerat keski-ikäiset toimittajat keskittyvät ainoastaan Kouvolan asioihin. Asialle täytyisi tehdä jotakin. Radiota ei ole tehty toimittajien omien intressien ajamiseen. Olisikohan kymenlaaksoa muuallakin kuin Kouvolankoskella?
Kymenlaakson radio!?
13
1028
Vastaukset
- Peikonpolun asukas T
Ajallisesti 1:1, olen pitänyt tilastoa 2 vuoden ajan. Nuoret toimittajat ovat käsittääkseni Kotkalaisia,vanhoissa muutama Kouvolaan jumiutunut,mutta eläkepäiviä tulevat viettämään Kotkan saarelle,lähelle toritelttaa.
Toivelevy Karhuvuorelaisten kunniaksi:" Mä joku päivä töitä teen."- Liittoold
Luuletko, että nuorilla toimittajilla on sanomista kun vanhat ämmät jyräävät!
- Pieni hetki
Liittoold kirjoitti:
Luuletko, että nuorilla toimittajilla on sanomista kun vanhat ämmät jyräävät!
Juuri noin. Joskus kuuntelen-hetken.
- vbgf
Pieni hetki kirjoitti:
Juuri noin. Joskus kuuntelen-hetken.
just joo
- Anonyymi
vbgf kirjoitti:
just joo
Saukonkallion 2024
Kesätanssit 🌞
Heinäkuun
Ma 8.7.2024
Saukonkallion Kesätanssit
Kuningas 😍 saapuu lavalle
Kari Hirvonen & Onnentähti
20 € | 19 – 23.30
Täällä kesän kuumat 🔥 karkelot
nyt viihteelle 👞👠👞
Kahviosta illan herkut 😋
💑
https://youtu.be/0oQZm1qVdUg?si=BSjBJXYGidWJaKc1
- halle
omaa ääntään he ainakin rakastavat ja yrittävät olla kun muiden kanavien juontajat siinä onnistumatta.
- Silentat
Uutiset hyppäävät silmille . Muutama nainen ei hallitse äänenkäyttöä.
- Peltorit
"Silentat"
Puhut alueuutisista ,jotka tulevat televisiosta ? Eikö niin. - Kuulovaurio.
Peltorit kirjoitti:
"Silentat"
Puhut alueuutisista ,jotka tulevat televisiosta ? Eikö niin.Puhun televisiouutista eli alueuutisista. Siellä joku rakastaa omaa ääntään.
- 19.09
Kuulovaurio. kirjoitti:
Puhun televisiouutista eli alueuutisista. Siellä joku rakastaa omaa ääntään.
Onko äänitarkkailijaa lähetyksessä, joka voisi ohjeistaa, että huutamattakin pärjää.
19.09 pienennän television ääntä.
- Vai niin
Noin klo 11. "varuskuntien lakkauttamiset eivät koske kymenlaaksoa"
Ja minä uskoin.!
Kunnes tulin kotiin ja avasin television........................ - Hahahahahahaahah
Kymenlaakso=Kouvola. Kotka ja rannikko pelkkää vesijättömaata meille todellisille kymenlaaksolaisille!
- Anonyymi
Kyllä ärsyttää tää aleksi t ja hänen jutut näkyy
kaikissa kertovan,niitä omia kokemiaan juttuja
EI kyl kiinnosta pätkääkään,aina käännään kanavaa,enkä oo kyl huomannu et kukaan muu
toimittaja tekisi saamaa.Onneksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995