Toivoisinpa

vahanukkemekko

Olisipa kiva, jos Karin hahmo olisi Visulahden vahakabinetissa! Onko ihan hullu idea? Vai onko Kari jo ko. kabinetin kokoelmissa?

3

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhukabinettiin se sopis eikä mihinkään muuhun. Ja lavallahan se pönöttää ja patsastelee kuin mikäkin vahanukke, joten mee vaan keikalle sitä katsomaan. Ei tartte mitään vahanukkea suotta siitä väsätä.

• ampiaissuola

Mitenkähän aavistin, että joku vastaa juuri näin, vaan hällä väliä...Sielllä vahakabinetisa kun on se Sillanpää, Elvis, Katri-Helena, eikä kukaan väitä, että ovat pönäköitä. Ehkä artistien saama suosio (varsinkin vuodesta vuoteen kestävä sellainen) aiheuttaa sitä paljon puhuttua ja etenkin suomalaisia vaivaavaa tautia nimeltä kateus. Itse olen ihaillut Karia(kin) vuosikaudet ja aina vain enemmän , mutta minä kuuntelenkin laulujansa, ja vähät välitän ulkonäöstänsä. Toki en omissa silmissäni näe vikaa siinäkään. Vaan makunsa kullakin, valitettavasti...ja ikävä (?) kyllä ne muutkin artistit vanhenevat ja varmasti myös pönäköityen voivat päätyä vahakabinetin kokoelmiin...

• Annu.
        ampiaissuola kirjoitti:

Mitenkähän aavistin, että joku vastaa juuri näin, vaan hällä väliä...Sielllä vahakabinetisa kun on se Sillanpää, Elvis, Katri-Helena, eikä kukaan väitä, että ovat pönäköitä. Ehkä artistien saama suosio (varsinkin vuodesta vuoteen kestävä sellainen) aiheuttaa sitä paljon puhuttua ja etenkin suomalaisia vaivaavaa tautia nimeltä kateus. Itse olen ihaillut Karia(kin) vuosikaudet ja aina vain enemmän , mutta minä kuuntelenkin laulujansa, ja vähät välitän ulkonäöstänsä. Toki en omissa silmissäni näe vikaa siinäkään. Vaan makunsa kullakin, valitettavasti...ja ikävä (?) kyllä ne muutkin artistit vanhenevat ja varmasti myös pönäköityen voivat päätyä vahakabinetin kokoelmiin...

Ei noihin Justiinaxin lässytyksiin kannata edes vaivautua vastaamaan. Eivät ole sen arvoisia. Ja ihan oikeesti, Tapsukka just näyttää naamastaan kuin vahanukelta. Sellainen kelmeä ihokin, hyi kauhistus.
        Itse en kyllä ymmärrä miksi noita vahanukkeja tehdään. Ovat mielestäni kammottavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe