Kukaan menossa Ahvenistolle ajaa Autonsa romuksi?
romuralli
4
1398
Vastaukset
- romuttaja
Minä ja kaverini virosta ainakin. Ja iolihan sheikki.com;ssa ne muutkin osallistujat.
- Anonyymi
Onko Prutku ilmoittautun ralliin romujen kanssa.Olisi kannattanut ajattaa uralin taakse romunsa.sota oikeuteen ukko.
- yleisön edustaja
olin paikalla 18.07.2010 ahvenistolla katsomassa ja oli kyllä vaarallisen kovat vauhdit autoilla kun radan liukastus on nykyään mitä on. meinaan kun ennen laitettiin sitä paksua vaahtoa mutta nykyään pelkkää vettä ja sitäkin huonosti, ainakin tuolla.
ihmettelen, miksei se lierihattuinen "seremoniamestari" käskenyt palomiehiä laittamaan vettä enempää kun sitä roiskittin mielestäni puutteellisesti, eräänkin kastelukerran jälkeen radan reuna oli aivan kuiva sekä keskemmälle jäi iso läntti kuivaa.
mutta kaikkiaan oli pirun hauskaa, se yksikin jätkä jäi autoonsa loukkuun ja palomiehet joutuivat irrottamaan tuulilasin että jätkä pääsisi ulos. kuten mainitsin, autojen vauhdit olivat melko hurjat, eräskin auto peruutti Heidin auton perään ja kummankin auton perä nousi korkealle ilmaan,,,muitakin vastaavia oli, ruosteet vaan pölähteli.
ai niin, onnistuin näkemään "Leidi Heponiemen" alle metrin päästä(kuten myös porvoossa). vähänx ihquu! - yleisön edustaja
niin ja Kittipallo Kylliäinen taisi suuttua kun joku luuli että sen auto palaa ja erä keskeytettiin. palomieskin tokaisi että "Ei sielä mikään pala!"
ja onnea Sirpille voitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748