Diggaako joku?

oldie

Mites uppoo porukalle vanhempi suomitavara? Kollaa kestää? Onko ihan tuntematonta nykyteineille?

20

954

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maine ja raha no no

Yes, Kollaa Kestää on todellakin klassikko suomi rockissa.

Mul on niiden kaikki sinkut ja levy (jäähyväiset aseille).

• Sotakoira musti

Kollaahan oli aivan loistava orkesteri, joskin lyhytikäinen. Ymmärtääkseni koko tuotanto mahtuu yhdelle cd:lle

• Eci
        Sotakoira musti kirjoitti:

Kollaahan oli aivan loistava orkesteri, joskin lyhytikäinen. Ymmärtääkseni koko tuotanto mahtuu yhdelle cd:lle

Huippu orkesteri! Samoin myös Laman tuotanto mahtuu yhelle levylle.....

• Osmo (älä onnu)
        Eci kirjoitti:

Huippu orkesteri! Samoin myös Laman tuotanto mahtuu yhelle levylle.....

Lama oli kanssa yksi mun suosikeista aikoinaan. Teki upeita sinkkuja ja hyvän levyn. Tyyli tietysti muuttui levylle eli nopeutta tuli lisää soitantaan ; )

Itse en oikein pitänyt siitä, mutta silti kokonaisuutena levy on ihan ok. Huumoriakaan ei ole unohdettu sanoituksissa (mistä pidän paljon). Livenä Lama on ehdottomasti yksi energisimmistä bändeistä.

• punkkari v:83-04

kollaa ja ratsia rulaa.

• ei aikuinen

Kollaa Kestää=1

• punkkari v:83-04

ypöviis,tuo maan mainio ryhmä.
      lamakin oli hyvä.löytyy vinyylinä.

• Melkein mummu

tähän väliin en malta olla mainostamatta mielestäni erittäin sympaattista orkesteria nimeltä Vaavi.

• Rock Against Raija F"
        Melkein mummu kirjoitti:

tähän väliin en malta olla mainostamatta mielestäni erittäin sympaattista orkesteria nimeltä Vaavi.

Vaavi on erittäin sympaattinen ja hyvä bändi männeiltä ajoilta. Neljä Nolattua Neroa oli hyvä levy.Teki myös muutaman upean sinkun,mitä levyillä ei ole.

• Shitter

kollaa kestää on yksi parhaista

• joopeli

VITTU MIKÄ HOMO SÄKIN SAATANA.

• maiga

vanhemmat kappaleet on parhaimpia..
      ei mitään nykypäivän kaupppatavaraa joissa yritetään väkisin saada jotain aikaseksi ettei vaan unohduta.. Ja eihän ne edes soita itte!!

• salopunx

juu kyllä kollaa kestää on yksi parhaimmista !
      tälle "teinille"! ainakin kelpaaa

• suomipunk

ratsia ja kollaa kestää mun lempi bändit

• :)))

kyllä menee kollaat ja lamat.. (:

• ?

ei mene kollaa kestää mut laman koko tuotanto uppoo.....toi kollaa kestää ym. toisen aallon jutut on vähän liian lepsua tyylin tahdon rakastellasinua tai hei hei kuka rakastaa muatai jotain itsesääli "kirjoituksia kellarista" täytyy kuitenkin myöntää että omistan useemman kollaa kestaa levyn mut se ei tarkota että pidän siitä vai tarkottaako?

• :)))
        ? kirjoitti:

ei mene kollaa kestää mut laman koko tuotanto uppoo.....toi kollaa kestää ym. toisen aallon jutut on vähän liian lepsua tyylin tahdon rakastellasinua tai hei hei kuka rakastaa muatai jotain itsesääli "kirjoituksia kellarista" täytyy kuitenkin myöntää että omistan useemman kollaa kestaa levyn mut se ei tarkota että pidän siitä vai tarkottaako?

eipä kait,mie en omista yhtäkään kollaan levyä,kpl oon vaan kuullu ööhh.. 4? :DD
        Et entiiä voinko sanoo,et oon joku fani.. :D
        Jo,ei mullekkaan niin noi uuen aallon jutut muute mee,mut on esim,wouden pidä kii iha hyvä biisi :)

Ite tykkään kylläkin enemmä hooceestä :DD

• 1ku1suus

Kollaa Kestää oli upea bändi aikoinaan.Teki muutaman hienon coverinkin levylleen kuten mm. Syksy(shot by both sides) ja kaupunkisissi(urban guerilla) ja sinkkuna ainakin Yhden Soinnun Ihme(one chord wonder) : )

• Mr.Ramone

Mut kai lasketaan "nykyteineihin" kun oon -89 syntyny. Mut kyllä Kollaa Kestää uppoaa. Ja tietysti Lama ja Ratsia. Ja ja... niitä on niin paljon. No yksinkertaisesti sanottuna, vanha suomipunk on sitä parasta vaikka Ramopunkikin kiinnostaa. Ja sensuuri sekä 013 on hiton kovia. En jaksa edes luetella kaikkia vanhoja suomipunkbändejä joita kuuntelen. Vois laittaa seuraavaks soimaan Rattusta ja sen jälkeen Maho Neitsyttä. Ja tottakai niin kovaa et naapuritki kuulee.

• Mr.Ramone

Ja Ypö-Viis on ehdottomasti yksi suosikkibändeistäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe