Minun stoorini härkämiehen kanssa
Olin varattu ja härkämies odotti vuosia etttä vapauduin entisestä suhteestani. Nyt kun olen sitten viimein "hänen";
- seksiä 2 kertaa kuussa (jos oikein kovasti vonkaan. Jaksaa kyllä huomautella jos yritän lähennellä, pitää minua pilkkanaan)
- erittäin itsekäs
- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan
- hermoilee joka pikkuasiasta (esim jos tavara vaihtaa paikkaa hänen erittäin sotkuisessa kämpässään)
- järjettömän laiska tekemään mitään
- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita
- "järjen jättiläinen..."
juu.. jättäkää vaan toisetkin entinen elämänne härän takia...
pettynyt härkään
3
697
Vastaukset
- härkä-free
tilannettasi en tiedä, mutta oliko fiksua?
"- erittäin itsekäs"
härän maailmaan mahtuu härkä itse, ja kaikki kenestä härkä hyötyy
"- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan"
pätee myös nuoreen sinkkunaiseen, ja voin luvata, ettei (helpolla) kaavoistaan pääse
"- järjettömän laiska tekemään mitään"
mikä ei itseään huvita tai tuota rahallista yms hyötyä
"- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita"
totta, toimii robotteina niin ystävyys- kuin parisuhteessakin ja jopa sukunsa kanssa
"- "järjen jättiläinen...""
härkäpää, järki jää... oikea älyllisen kehityksen riemuvoitto:D
ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:(- heh......
"ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:("
oikeinhan se on että AP iski miekkansa kiveen ;D ....taitaapa harmittaa kun ihastumisen huumassa kuviteltu vihreämpi ruoho siellä aidan toisella puolella ei ollutkaan totta arjen koittaessa tähänkin suhteeseesi :D :D ....onnittelut ja hyvää jatkoa sinulle AP! :) - se siitä
ei se mitä, opinpahan välttämään härkiä jatkossa :)
keljuilkoon peilikuvalleen :D
ja ei hyviä kokemuksia härkänaisistakaan...
Työpaikkojen pinnojen kerääjiä toisten kustannuksilla. Ovat kyllä suunapäänä mutta eivät paljoa itse töihin panosta oman pitkän kokemukseni perusteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717