Hei! minua häiritsevät tuntemattomat numerot. soittavat aina huonoon aikaan. joko aamulla jolloin nukun. tai aikaan jolloin olen töissä'yms. Numero näkyy siis näytöllä. En viitsi vastata/soittaa takaisin, olen kyllä kysynyt numerotiedustelusta mutta numerot ovat niiden mukaan salaisia, prepaid liittymästä/tietoja ei muuten vain löydy. Onko puhelinmyyjillä jokin tietty numeron alku??
kyseessä siis 2 eri numeroa. joiden alkunumerot ovat samat.
Tai voisiko kyseessä olla esim 2 eri numeroa samasta liittymästä/perheestä ym.??
viisaammat valaiskaa
Onko puhelinmyyjillä joku yhtenäinen numeron alku???
1
553
Vastaukset
- Yatzyx
Kaikista turhista kaupustelijoista ja soittelijoista pääsee kätevimmin eroon ilmoittamalla tietonsa puhelintarjonnan rajoituspalveluun (tekemällä ns. puhelin-Robinson), joka on voimassa 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, eli kestää tovin ennen kuin kielto tavoittaa kaikki palveluun ilmoittautuneet yritykset.
Itselläni ovat turhat soitot loppuneet 99,9-prosenttisesti. Reilun kuuden vuoden aikana (olen tietenkin uusinut palvelun aina ennen kuin se 3 v. on kulunut) on ollut vain pari satunnaista rimpauttajaa, joille olen sitten ilmoittanut kiellosta ja pyytänyt poistamaan tietoni heidän rekistereistään ja soittolistoiltaan, ja se aina on onnistunut ilman mitään mutinoita.
Google antaa asiasta lisätietoa, itse suosittelen lämpimästi. Puhelun hinta on minimaalinen verrattuna saatavaan hyötyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757