Ostin tänään ocu farmarin 1,8 dsg elegancen. Toitusaijaksi luvattiin max. joulukuussa. Minkälaisia on muilla ollut toimitusajat? Entäpä minkälaista talvirengasta suosittelette. Uskomattoman hyvin hyvittivät mazda6:sta vaihdossa, enemmän kuin mazdaliikkeessä uuteen.
ocun toimitusaika
masasta ocuun
3
274
Vastaukset
- Tuata nuanaa
Veikkaan kyllä että et ostanut. Vai ladoitko saman tien rahat tiskiin? Ehkäpä tilasit sen auton? Tai tarkkaan ottaen allekirjoitit tilaussopimuksen?
Aika pitkät tuntuu olevan Ocunkin toimitusajat, johtuneeko tuosta DSG-vaihteistosta? Itse odotin samanlaista autoa 5 päivää vaille puolivuotta. Nyt jo 3 kuukautta iloista ajoa takana.
- Tsek tsek
Skoda olisi varmasti rekisteröintitilastojen kirkas ykkönen, jos autoja tulisi linjalta nopeammin. Nyt toisaalta maakohtaiset kiintiöt ja toisaalta tiettyjen komponenttien saantivaikeus jarruttaa toimituksia pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124