Pitkän mietinnän jälkeen tuollainen Varadero olisi yksi vaihtoehto. Mopon käyttö olisi työ,,matka ja välillä pitäisi huonommallekkin tielle päästä (ei endurourille), mutta Karjalan laulumaille nyt ainakin. Miten Varadero kestää painoa. Kun meillä on sitten jo kuski vänskäri 210 kg ja tavaraa tarvii mukaan. missä vuosimallissa tapahtuu sellaisia muutoksia, että ne kannattaa huomioida? Mitä kannattaa huomioida tuota ostaessa, muutakin kuin hinta ja huoltokirja. missä kilometreissä tulee isothuollot,,,paljonko huollot maksaa,,noin..
Teknisesti olen poropukalo, joten huoltovapaus ja toiminvarmuus on tärkeää...
kertokaa kokemuksia...kuski 192/123,,,,joten mahtuuko ajamaan.....yms
Varadero 1000
1
828
Vastaukset
- Vara-Tero
Hyvään valintaan olet päätymässä.
Kaikki tiet (pl. kärrypolut) ovat ok. Painoa sietää tosi kivasti, itse 199cm/115kg eikä eukkokaan mikään ihan pieni...
Tarkkaa vuotta en muista, mutta itse painottaisin 6-vaihteisia malleja (ainakin 2006 -> ovat). Muutenkin kun on janoinen peli, niin tuo vähän edesauttaa...
ABS on makuasia, toiset tykkää ja toiset ei. Soralla saattaa olla huonokin juttu, jos oikein tykkää "ajella".
Mitä huoltoihin tulee, niin ei paha. Ja Honda on honda, remonteista ei huolta. Etsi toki vähän ajettu malli jos huolettaa. Netissä näkyy (esim. Motopalsta) olevan Vantaalla -06 mallinen, alle 10 tkm ajettu ja vielä Suomi-pyörä alle kymppitonnilla! Se ei ole enää paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787