Olisi lomamatka suunnitteilla. Aikaa on viikko ja mielessä on kaksi vaihtoehtoa elokuussa, eli turun saariston rengastie tai viron matka ajellen Tallinna, Pärnu, Saarenmaa.. Kumpaa suositellaan...
Suunnitteilla
2
292
Vastaukset
- Tanan Tunarit
Kun nyt kerran olet noin epävarma niin sovitaanko että me jotka osaamme ihan itse ratkaista tällaiset asiat, niin me myös matkastaisimme puolestasi. Minä suosittelisin että jäisit kotiin kasvamaan, käy vaikka prismassa jos osaat ilman apua.
- Erilaista..
Nuo vaihtoehtosi ovat niin toisistaan poikkeavia, että päätöksen joudut kyllä tekemään ihan itse.
Toiset tykkää saaristosta ja toisen ajelusta ulkomailla. Molemmissa pitää ottaa huomioon niin eri asiat, että päätöstä ei voi tehdä kukaan muu kuin sinä itse.
Itse tulin juuri automatkalta Norjasta reitillä Oslo - Bergen - Trondheim - Mo i Rana, ja mukava reissu.
Mutta senkin päätöksen teimme ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950