Ehdottomasti paras live-esiintyjä kautta Idolsin historian on Kristiina Brask.
Käykääpä itse kokemassa, niin suorastaan mykistytte.
Tässä linkki Kristiinan yhteen ihanan rauhoittavaan biisiin.
http://www.youtube.com/watch?v=InxGI146xUk&playnext_from=TL&videos=QP3KKQOUHxo&feature=sub
Paras live-esiintyjä!
5
506
Vastaukset
- eri mieltä
...pari keikkaa nähneenä olen hieman eri mieltä. Kristiinalla on ihan kauniita biisejä, mutta kokemani live-ensiintymiset olivat kyllä aika vaisuja. Myönnettäköön, että molemmat keikat olivat kaikenikäisille sallittuja alkuillan keikkoja - tiedä sitten olisiko meno intensiivisempää aikuisten baarikeikoilla. Pikkukeikkaa kauppakeskuksessa hieman etäämpänä seuraillut miehenikin kommentoi, että bändi varasti Kristiinalta shown. Silloin yleisössä oli pääosin lapsia, mutta kyllä minusta lapsillekin pitäisi vetää tosissaan!
Toisaalta, mitäpä minä mistään tiedän, kun itse julistaisin parhaaksi, vauhdikkaimmaksi ja energisimmäksi Idols-taustaiseksi live-esiintyjäksi Pete Seppälän, josta ei ole enää aikoihin kuulunut mitään ;). Enkä toki kaikkia Idols-tähtiä ole keikalla nähnyt, mutta kaikki voittajat ja enemmän kuin toisen mokoman muita finalisteja. - Poikahiljainen
Olisipa mielekiintoista nähdäkin Krsistiina livenä. Ainakin lauluäänen perusteella hän on ihan ykkösidoli. Tässä mun suosikki alkuajoilta:
http://www.youtube.com/watch?v=qrNJYTLUQUg- hepatsuuhhhhhhh
ei kyllä ole paras minusta paras live esiintyjä idolssin ajoilta on Hanna Pakarinen ehdottomasti myöskin pete parkkonen on hyvä esiintymään.
- Kristiina ykkönen
hepatsuuhhhhhhh kirjoitti:
ei kyllä ole paras minusta paras live esiintyjä idolssin ajoilta on Hanna Pakarinen ehdottomasti myöskin pete parkkonen on hyvä esiintymään.
Oletko käynyt Kristiinan keikoilla? Pete Parkkosen keikat nyt on ihan tenavakeikkohin rinnastettavissa ja Hanna on jo menneen talven lumia, ei koskaan ole edes todellisessa suosiossa ollutkaan.
Olen käynyt molempien keikoilla ja kyllä se niin vaan on , että Kristiina Brask vetää kyllä pisteet kotiin Live-esiintymisessä.
Kristiinaan juuri äskettäin tykästynyt...
- ehdottomasti
vain avaajan henkilökohtainen mielipide, ei mikään absoluuttinen totuus. Hanna Pakarinen oli paras idoli ennen tätä nykyistä. Ja tämäkin on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860