Koska se star warsin neljäs osa tulee elokuviin, eiks toi sithin kosto oo jo kuvattu vuosia sitte..?? Terveisin kärsimätön..
Koska koska??
6
268
Vastaukset
- Veteranfan
...Star Wars leffaa puukataan sub tv:tä joka viikko,ja tällä viikolla sieltä tulee se kaipaamasi 4.episodi!
Tai,jos ollaan toiveikkaita remake elokuvien suhteen,niin olisikohan mahdollista saada Star Wars elokuvasta remake versio???
Ei ole kuulunut mitään huhua Star Wars remake leffasta,mutta ajatuksena se kutkuttaa,sillä George Lucas on tietoisesti ollut aina pettynyt alkuperäiseen teokseensa,jota hän on jopa yrittänyt parannella digitaalisin konsteinkin.Tämä uusi versio olisi poikkeuksetta huomattavasti erillainen juonikuvioltaan kuin alkuperäinen,jonka kässäriä tekovaiheessakin piti muuttaa neljään kertaan. - Scifisti1977
Oletkos tosissas vai etkö tosiaan tiedä asian laitaa? Star Wars -saagan kolme JÄLKIMMÄISTÄ episodia tehtiin ENSIN vuosina 1977-1983 eli siis Episode IV - Uusi toivo (1977), Episodi V - Imperiumin vastaisku (1980) ja Episodi VI (1983) siis tehtiin aikoja sitten. Nyt 1999-2005 tehtiin nämä kolme ENSIMMÄISTÄ episodia. Muita elokuvia ei ole tulossa!
Joten siis nyt tämän viikon sunnuntaina 25.7.2010 klo 21 näemme subilla tämän Star Wars - Episodi IV - Uusi toivo -elokuvan. Tsekkaappas!
Scifisti1977- Scifisti1977
Siis toi on Episode VI - Jedin paluu (1983). :)
Scifisti1977 - Dark Lord Revan
että tämä oli provo. Ihan päivänselvä. Ei kukaan voi olla noin tietämätön. Star Wars kuuluu yleissivistykseen.
- KyleKatarn(1987)
Dark Lord Revan kirjoitti:
että tämä oli provo. Ihan päivänselvä. Ei kukaan voi olla noin tietämätön. Star Wars kuuluu yleissivistykseen.
kyllähän minäkin tämän aloituksen näin, mutta päätin olla tuhlaamatta aikaani tarttumalla näinkin ilmeiseen täkyyn. Otinpa sitten kumminkin kantaa, mutta tämä ei tosiaan syönyt minun ajastani edes puolta minuuttia. Repikääpä siitä provot ^^
- 18
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
kyllähän minäkin tämän aloituksen näin, mutta päätin olla tuhlaamatta aikaani tarttumalla näinkin ilmeiseen täkyyn. Otinpa sitten kumminkin kantaa, mutta tämä ei tosiaan syönyt minun ajastani edes puolta minuuttia. Repikääpä siitä provot ^^
Jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717