Ajoneston poisto

RehellinenReiska

Onko keinoja ohittaa ajonestolaite Cliossa? Ei satu olemaan yhtään avainta, mutta löysin johdot valmiiksi, jotka yhdistämällä auto lähtee kyllä käyntiin, mutta se ajonestolaite estää käynnistys puuhat. Sain rattilukonkin poistettua, joten ei muita harmia ole kuin ajonestolaite. Miten sen pystyy ohittamaan??

8

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kavereiltasi

Eikös niissä rikollispiireissä, missä ilmeisesti liikut, ole kaveria, joka on erikoistunut autovarkauksiin.

Suom24-palstan säännöt kieltää ohjeiden antanisen siihen, miten auto varastetaan.

• RehellinenReiska

Ei ole kyse mistään rikollispiireistä. Hukkasin vain avaimet ja siksi on ongelma auton kanssa.
        En ole ollut kertaakaan vankilassa, joten olen rehellinen kaveri.

• Homma..
        RehellinenReiska kirjoitti:

Ei ole kyse mistään rikollispiireistä. Hukkasin vain avaimet ja siksi on ongelma auton kanssa.
        En ole ollut kertaakaan vankilassa, joten olen rehellinen kaveri.

Jos kerran olet rehellisellä asialla, niin ota yhtyttä auton maahantuojaan. He kyllä hommaavat sinulle uuden avaimen, kunhan ovat tarkistaneet, että olet rehellisillä asioilla liikkeellä.

• rehellinenreiska
        Homma.. kirjoitti:

Jos kerran olet rehellisellä asialla, niin ota yhtyttä auton maahantuojaan. He kyllä hommaavat sinulle uuden avaimen, kunhan ovat tarkistaneet, että olet rehellisillä asioilla liikkeellä.

Tottakai ole rehellisellä asialla, mutta pystyykö avainta teettämään ilman mitään ylimääräisiä kyselyitä. ?
        En millään jaksaisi vastailla mihinkään tyhmiin kysymyksiin, vaan haluan että auto kulkee.

• MJ
        rehellinenreiska kirjoitti:

Tottakai ole rehellisellä asialla, mutta pystyykö avainta teettämään ilman mitään ylimääräisiä kyselyitä. ?
        En millään jaksaisi vastailla mihinkään tyhmiin kysymyksiin, vaan haluan että auto kulkee.

Et viitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin. Niinkuin esimerkiksi että "näytäs auton ja omat paperisi". Täytyy sanoa että tähänastiset kirjoittelusi eivät ole kovin vakuuttavia, mahtaako autosi olla edes rekisterissä ja katsastettu? Yksi katsastusvaatimus on toimiva rattilukko joten kärrysi on sakkokunnossa, jos olet nuijinut lukon jollain konstilla mäsäksi. Ajattelitkos katsastuksessakin selvitä ilman tyhmiä kysymyksiä ja antaa katsastajalle käteen johdonpätkät? Sinänsä outoa että joku yrittää kovasti rikkoa autoa ettei "tarvitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin" . Varkaat tekee sellaista kyllä, mutta sinähän olet "rehellisellä asialla"?

• Rehellinen Reiska
        MJ kirjoitti:

Et viitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin. Niinkuin esimerkiksi että "näytäs auton ja omat paperisi". Täytyy sanoa että tähänastiset kirjoittelusi eivät ole kovin vakuuttavia, mahtaako autosi olla edes rekisterissä ja katsastettu? Yksi katsastusvaatimus on toimiva rattilukko joten kärrysi on sakkokunnossa, jos olet nuijinut lukon jollain konstilla mäsäksi. Ajattelitkos katsastuksessakin selvitä ilman tyhmiä kysymyksiä ja antaa katsastajalle käteen johdonpätkät? Sinänsä outoa että joku yrittää kovasti rikkoa autoa ettei "tarvitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin" . Varkaat tekee sellaista kyllä, mutta sinähän olet "rehellisellä asialla"?

Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun!

• MJ
        Rehellinen Reiska kirjoitti:

Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun!

[quote] Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun! [/quote]

No eihän tossa sitten mitään ongelmaa olekaan. Menet vaan paperiesi kanssa lähimmälle katsastusasemalle ja kerrot että papereihin on vahingossa tullut väärät nimet. Kerrot että "auto on mun", niin totta kai ne rehellistä ihmistä uskoo!

• lioioi
        Rehellinen Reiska kirjoitti:

tyypillinen mustalainen,tyhmä ku saapas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe