Osaisko joku sanoa, mistä johtuu että mua tänne rintakehää pistelee, polttelee, ja vähäsen puristaa tuolta rintalastan läheisyydestä. heinäkuusta lähtien nenä on ollut kokoajan tukossa (limakalvot), silmii punottaa, ja kutisee, se on kyllä allergiaa. voiko toi pistely ja polttelu tuolla rintalastan läheisyydessä olla vaan närästystä, vai tuleeko se keuhkoputkista. Mulla on ollu myös hengenahdistusta ja hengityksen vinkunaa. meidän suvussa on myös astmaa, siskolla oli mun iässä astma.
Hengenahdistusta
jokuvaan12
1
1015
Vastaukset
- Yks vaan
Tämän päivän siitepölytiedote kertoo seuraavaa:
Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Pujon kukinta jatkuu koko maassa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Cladosporium- ja Alternaria -homesienten itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa, kohtalaisia maan keskiosissa ja vähäisiä muualla maassa.
Ehkä joku näistä. Pujoa taitaa olla nyt aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807