Lötjösen Liisan pianotunti
Kolmannen luokan filosofian oppitunnilla opeteltiin, mikä todellisen tiedon pohjalta voi päätellä, mikä on todennäköistä.
Luulo ei ole tiedon väärtti opettaja toisti vanhan fraasin ja pyysi oppilaita kertomaan esimerkkejä tiedosta ja sen pohjalta tehdystä todennköispäätelmästä. Pikku-Kalle sai kertoa ensimmäisenä. Ja Kallehan kertoi:
Minun isosiskoni Liisa opettelee pianonsoittoa meillä kotona. Häntä opettaa Kanasen Kake, se opiskelee Sibelius Akatemiassa. Meidän Liisa on aika huono pianonsoittaja vielä. No kerran minä katsoin avaimenreiästä, kun Liisa soitti oikein huonosti. Minä näin kuinka Liisa nosti mekkoaan ja riisui pikkuhousunsa, sitten Kauko Kananen laski housunsa. Tämä on varmaa tietoa, koska näin tapahtuman... - Sitten Ville tuli meille ja päätimme mennä ulos leikkimään, enkä minä siis ehtinyt katsella pitempään. Näkemäni perusteella päättelen, että todennäköisesti meidän Liisa ja tämä Kanasen Kake aikoivat paskantaa meidän pianoon...
Pianotunti
Ensio Olut
0
850
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862