http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a117548/katri helena ja rockmanageri romanssihuhuja/
ohoh mitä juttuja
9
418
Vastaukset
- Katri-fani
heh heh tämän on pakko olla VITSI...Ihan hauska sellainen!!!! Piristi kummasti helteistä kesäpäivää :)
- jaskan kaveri
josta tällä palstalla puhutaan? fanina en postailisi näitä juttuja tänne, vaikka ihan ok juttu onkin.
- Katri-fani 2
nimimerkki Katri-fani täällä taas. Pitää varmaan minun vaihtaa nimimerkkiä,ettei tule sekaannusta...
- Totuus on tuntematon
Oma poikansa oli saman ikäinen.
- Katri Helenan fani
En usko tuohon juttuun ollenkaan.
- 2011 keinutuoliin
Olen tässä miettinyt jääkö Katri eläkkeelle 2011.
- eeroji
Ei 7 päivää lehden juttuihin ole uskomista ei tänään eikä huomenna. Tämä uutinen on täysin ankka joten jätän se taas omaan arvoonsa.......
- Katri Helenan fani
Hyvä eeroji. Olen kanssasi samaa mieltä.
- Kääkhuhuja
Hupsista! Taitaa olla auringonpistos jutun kirjoittaljalle sattununut. Olihan se Pajula vai mikä se elähtänyt ukkeli taas olikaan nimeltä jonka kanssa Katri-Helena hurahti alttarille asti niin melkoinen valinta Katri-Helenan korkealle moraalille. Mikä se ukko olikaan nimeltään? Höpö-äijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777