Tietääkö kukaan chisun faniposti osoitetta ?
Kun täällä: http://www.chisu.fi/yhteystiedot on vaan keikat ja media.
Chisun faniposti
6
494
Vastaukset
- Jartsa_MX
Oon samaa miettinyt itsekin, koska mistään ei löydy Chisun fanipostiosoitetta. Nuo Chisun kotisivut on musta aika kämmäiset eikä niihin oikein näköjään jakseta panostaa.
Olen itekin tosi fani ja olisi kiva laittaa joskus suoraakin palautetta. Mutta kävin Ilosaaressa kesällä katsomassa häntä ja muitakin huikeita artisteja. Upea festari! Tuossa alla löytyy Chisun keikka Ilosaaresta.
http://ylex.yle.fi/areenawidget/showplayer/video/1145442- puuma_n
Upea konsertti! Kiitos ja varsinkin tuo "kädet ilmassa"-biisi sai aikaan "goose pimples". Onneksi Chisu on alkanut vetää omia keikkoja eikä vaan tee muille biisejä.
- chisufani
niimpä, olen samaa mieltä noista kotisivuista, olin chisua juuri kattomassa ankkarockissa ja veti kyllä tosi hyvin ! ja nyt ois tarkotus mennä kattomaan chisua sinne vapaa ja yksin kiertueen loppukonserttiin !
- Lartsa_hki
puuma_n kirjoitti:
Upea konsertti! Kiitos ja varsinkin tuo "kädet ilmassa"-biisi sai aikaan "goose pimples". Onneksi Chisu on alkanut vetää omia keikkoja eikä vaan tee muille biisejä.
Paras Chisun keikka ikinä. Piste.
- Rapu-hki
chisufani kirjoitti:
niimpä, olen samaa mieltä noista kotisivuista, olin chisua juuri kattomassa ankkarockissa ja veti kyllä tosi hyvin ! ja nyt ois tarkotus mennä kattomaan chisua sinne vapaa ja yksin kiertueen loppukonserttiin !
Ilmassa. Loistava veto; kyllä Chisu osaa ottaa yleisönsä.
Mutta toisaalta, Jenni Vartiaisen keikka Seinäjoelta oli myös kesän kohokohtia. Se taitaa vieläkin olla Ykex-Areenalta nähtävissä. Kuka kehtaa haukkua vielä kotimaisia artisteja? Meillä on aivan hienoja bandejä ja artisteja.
- chisuuuuuuu
CHISU, c/o WARNER MUSIC FINLAND/LIVE, PL 74, 00211 HELSINKI
luulisin ainakin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807