Ikivanhana Accept-faninan ihmettelen miten tuo bändi pystyi tekemään jotain Predator- ja Death Row-sontaa 90-luvulla, ja nyt taas palaa 80-luvulle uusimman levynsä myötä. Nää biisit on sen verran hyviä että jos nää ois tehty silloin kun Udo vielä halusi olla mukana, niin eipä olis kilpailijoita levylautasella vähään aikaan. Tuon Tornillon ääni ei kuitenkaan riitä. Ei tää ole oikeaa Acceptia kun se ääni puuttuu. Onneksi on UDO, jossa Udo on saanut äänensäkin taas kuntoon kiitos tupakkalakon... Olishan se kuitennii ihanaa kuulla Wolfin kitarat, Baltesin bassot ja Udon ääni samalla uudella raidalla kera noiden chorusten... Esmes tuo New World Comin' on ihan just patukan äänelle tehty, eikä Tornillo sitä onneksi niin kauhean paljon pilaa.
Blood of the Nations
7
313
Vastaukset
- japa898888
kyllä olen samoilla linjoilla. mutta täytyy sanoo että tornillo yllätti hyvinki vakuuttavasti.
mutta kyllähän se niin on että udo kaipaa wolfia ja wolf udoa.
silti antasin uudelle acceptille arvosanan 8 1/2.
hieno levy.- heureues
Onhan tämä uutukainen aika hyvä levy. Tällainen levy olisi pitänyt tulla vaikkapa Metal Heartin tai Russian Rouletten jälkeen. Hienoa kuitenkin, että tämä uusi levy jatkaa vanhoilla linjoilla ja musiikki on sitä, mitä Acceptin musiikin pitääkin olla. :)
- Heavy trucker
Olen kuunnellut Acceptia vuodesta -84 alkaen. Uusin levy on paluu vanhoille juurille, mielestäni tämän vuoden kovin lätty tällä planeetalla. Mark Tornillo on mies paikallaan, eipä tartte haikailla Udoa takaisin riveihin. Ei sen puoleen Udo on legenda, mutta eipä taitaisi herran energia enää riittää tämän tason revitykseen. Ja päivän selväähän tuo on, että Udoa on turha enää odottaakaan riveihin. Annetaan Markin näyttää, että on paikkansa ansainnut. Bändille on ollut siunaus, että saivat Andy Sneapin kaltaisen tuottajan taaksensa, Wolf ja Peter ovat jälleen elementissään. Tulevaisuus näyttää valoisalta, OLD SCHOOL-metal rulaa....
Näitä new age-metalbändejä saa pistää nippuun ja Accept lakaisee yli...- vanha diggari
Kyllä totisesti Blood Of The Nations jytää ja näyttää kaapin paikan nuoremmilleeen.
Nyt on markkinointikin onnistunut ja pirun hyvä levy julkaistu, niin Accept nousee taas omalle paikalleen: huipulle! Yllätti meikäläisen aika totaalisti. Kun kuulin, että Accept kasataan uudestaan uuden laulajan kanssa, olin epäileväinen. En edes jaksanut seurata bändin tapahtumia, ennen kuin Teutonic Terror osui silmiini tässä kesällä. Sitten löytyi vähän lisää Tornillon kanssa tehtyä matskua ja Accept-innostus nosti jälleen päätään. Kova äijä tämä uusi laulaja.
- whataa
Koskaan en acceptista ole kauheammin tykännyt ja koskaan en osta levyä varsinkaan jos se maksaa 19,95e kaupassa. Utubessa Teutonic Terrorin ja Kill The Painin kuuntelu riitti ja levy oli pakko hommata ja pakko sanoa Blood Of The Nations on tämän vuosituhannen paras levy! Kertakaikkiaan ei todellakaan mennyt 20e hukkaan!
- heureues
Unohtuikin mainita, että Acceptin uutukainen meni virallisella listalla sijalle yhdeksän. :)
- Ninnipööö
KRHM, öh... siis mitä Udon äänelle tapahtui jossain välissä? :(
Mun tietämättömyyteni lähentelee sietämättömyyttä mutta olen pudonnut kärryiltä, haluan tietää kaiken siitä että Udon ääni ois kärsinyt ?? ;(
Kun se on niin kivalta kuulostanut kuiteskin joka levyllä :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728