Itse olen kyllä typerys ja idiootti oikein pahimmasta päästä... Olen loukannut ihmisiä jopa tietämättäni melkoisen määrän, olen jopa käyttänyt fyysistä väkivaltaa selvästi heikompiani kohtaan, sitten joskus nuoruudessani kun pari isoa poikaa olisi tullut minua läksyttämään jostain syystä niin lähdin pelkurimaisesti pakoon kertomaan opettajille, olin jopa samana päivänä ihan tahallani kiusannut heikompaani...
En kylläkään väkivaltaa niin paljoa käyttänyt, yhden käden sormilla laskettava määrä mutta ne typeryydet ovat jääneet kyllä mieleen, ja kaikki tein ihan vaan huvikseni, sen kummempaa syytä... henkisesti olen loukannut ihmisiä sitäkin enemmän, eli haukkunut huvikseni kaikkia pahimmasta päästä olevilla sanoilla... Ja sitten kun tuosta lapsellisuudesta kasvoin, kun luulin olevani jo täysjärkinen enkä loukkaisi enää ketään, niin tuli pari tapausta joissa tarkoitukseni ei ollut loukata mutta tulipa silti ajattelemattomuuttani jotain päästettyä joka kohteelle oli henkilökohtaista...
Noh nämä kaikki ovat hyvin vanhoja tapauksia ja iän myötä olen kasvanut jo, enää ei tulisi mielenkään moiset, mutta hävettää kyllä vieläkin millainen pelle olen ollut nuorudessani ja nykyään kaikki tuntevat minut sellaisena...
Mutta ajattelin että onko täällä muita yhtä paskamaisia ihmisiä (tuskinpa vaan ihan minun tasoani mutta edes paskamaisia ihmisiä?)
Onko täällä muita yhtä idiootteja kuin minä
Mies1982----
2
714
Vastaukset
- mmyah
hyvä jos nyt oot aikuistunu ;) itekki oon paskamaine ollu läheisille ja vähän vähemmän läheisil...mut joo, been there done that. jokasel meil on menneisyys
- ulostusaukko
Hävettää sinua oikeasti, olet ollut pelkuri, heikommat vahvempia; mitä opit koulussa tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510