AAMUN AVAUS!

jussikka1

Ruishiutale,maito,mustikka-mansikka jugurtti,mansikka tai mustikka marjakeitto,mustaherukka,punaherukka,vaniliinisokeria.Ainekset silmämääräisesti tehosekoittimeen,surrr ja makoisa aamun avaus on valmis.Tämä on loistava vaihtoehto puurolle.Voit lisätä kuivattua/pakastettua nokkosta powerin antajaksi!

3

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moraalia

Valion ruokiin en enää koske. Sama tunne tullee muillekin, joilla ongelmaa maitosokerin kanssa.

Miksi Valio käyttää merkintöjä LAKTOOSITON tuotteissaan mm juustot vaikka hyvin tietää, että muissa kuin mustaleimajuustoissa on laktoosimääriä, jotka herkille intolerantikoille aiheuttaa oireita. Eikö VÄHÄLAKTOOSINEN olisi oikeampi maininta.

• Olen tietoinen esim.laktoosin aiheuttamasta tai ongelmista meidänkin perheessä ja Valion metsämarja Hyla sydänmerkillä varustettu jogutti esim.ihan lese tai muun viljatuotteen kanssa,mistä tykkää vehnä,monivilja tai rukiinen, mustikka marjakiisseliä sekoittamalla ilman ylimääräistä sokerin lisäystä,sokerin lisääminenhän on maku, makeutusasia jokaisen omalla maulla ja haluaako joskus herkutella!On maistunut ja täyteläisyyttä ja luonnon sokeria saa marjoja ja esim.kuivattuja hedelmiä,tyyliin sekahedelmä soppaa ja sekaan laittaa ruusunmarjan makuista Valio marjakeittoa,niin on hyvää ja maukasta jälkiruokaa!

• Nam!
        jussikka1 kirjoitti:

Olen tietoinen esim.laktoosin aiheuttamasta tai ongelmista meidänkin perheessä ja Valion metsämarja Hyla sydänmerkillä varustettu jogutti esim.ihan lese tai muun viljatuotteen kanssa,mistä tykkää vehnä,monivilja tai rukiinen, mustikka marjakiisseliä sekoittamalla ilman ylimääräistä sokerin lisäystä,sokerin lisääminenhän on maku, makeutusasia jokaisen omalla maulla ja haluaako joskus herkutella!On maistunut ja täyteläisyyttä ja luonnon sokeria saa marjoja ja esim.kuivattuja hedelmiä,tyyliin sekahedelmä soppaa ja sekaan laittaa ruusunmarjan makuista Valio marjakeittoa,niin on hyvää ja maukasta jälkiruokaa!

Paljon saa etsiä esim.jos haluaa herkun joka on tarkoitettu vain herkuttelijalle sillä terveys ja muut asiantuntijat saavat jälkiruat ja herkut epätervelliseksi ja minkä mitäkin vaivan antajaksi!
        Syön jäätelöö ja laitan sekaan Valio mansikka marjakeittoo ja joskus persikoita niin on hyvä ja herkkullinen ja helppo herkku jälkkäri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe