Hmmmm! Usean välikauden jälkeen tämän kauden mestaruudella on jälleen arvoa. Edellisestä tosikaudesta onkin aikaa. Viime kausi oli pelkkä PUOLIKAUSI, sillä viimeistään jouluna kaikille selvisi, ettei mestaruudella ole tällä kertaa minkäänlaista arvoa ja siksi vakavasti otettavat seurat löivät jarrut kiinni ja alkoivat harjoitella tähän kauteen.
Harjoitusjakso on kestänyt 8 kuukautta ja kohta kiekko tippuu jäähän tosipelien merkeissä. Ässien tosipelit alkavat vasta keväällä, kun vastaan asettuu Mestiksen voittaja. Jos se on Lukon kanssa yhteistyötä tekevä KK, voi Lukko lainata ykköskentäksi Morrisonin, Pettisen ja Strakan, jolloin Ässien tippuminen on täydellinen varmuus.
Täyskausi!
9
533
Vastaukset
- tp
Hei ei sun kannata unikseen puhua täällä täyttä paskaaa
- LukkoFAN.
Soita sinä poika suutasi. Minä soitan voiton fanfaareja kun Lukko voittaa torstaina Ässät ja keväällä mestaruuden.
- ÄssäFan
LukkoFAN. kirjoitti:
Soita sinä poika suutasi. Minä soitan voiton fanfaareja kun Lukko voittaa torstaina Ässät ja keväällä mestaruuden.
Paitsi että ässät voitti torstaina.
- LukkoFAN.
ÄssäFan kirjoitti:
Paitsi että ässät voitti torstaina.
Anteegs gu girjotin gaggaa, mul on hiugga paha mieli gu;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9334965
Sniif, nyyf, sniif.
- Lukkogaggaa
Seuraavana hävisi TPS:s. Joten raumlaisse kirjotus on gaggaa...
- la la laa
porilaiset takaisin arjen harmauteen jota todellisuudeksikin kuulemma kehutaan!
- LukkoFAN.
la la laa kirjoitti:
porilaiset takaisin arjen harmauteen jota todellisuudeksikin kuulemma kehutaan!
Jep, onneksi nuo porilaiset ovat tottuneet ajan harmauteen toisin kuin minä, jolle isi maksaa lipun kerran vuodessa peliin, mutta ostaa toki aina uuden version änäristä kun se ilmestyy pleikka kolmoselle. Ässillä on nuori joukkue joka tuskin saavuttaa yhtään mitään, meillä taas Raumalla kallis ostojoukkue, joka keväällä saavuttaa taas kerran Suomen mestaruuden ja silloin nostetaan viiri entisten lisäksi kattoon.
- ÄssäFan
LukkoFAN. kirjoitti:
Jep, onneksi nuo porilaiset ovat tottuneet ajan harmauteen toisin kuin minä, jolle isi maksaa lipun kerran vuodessa peliin, mutta ostaa toki aina uuden version änäristä kun se ilmestyy pleikka kolmoselle. Ässillä on nuori joukkue joka tuskin saavuttaa yhtään mitään, meillä taas Raumalla kallis ostojoukkue, joka keväällä saavuttaa taas kerran Suomen mestaruuden ja silloin nostetaan viiri entisten lisäksi kattoon.
TAAS?? ROLF !!!!
Muistatko edes koska Lukko voitti edellisen (ja ainoan) kerran mestaruuden,, ai et??
no ei ihme kun isäsikään ei ollu syntynyt sillon,,kivikaudella kun mikä tahansa nyyppäryhmä pystyi voittamaan - Simon-77-
ÄssäFan kirjoitti:
TAAS?? ROLF !!!!
Muistatko edes koska Lukko voitti edellisen (ja ainoan) kerran mestaruuden,, ai et??
no ei ihme kun isäsikään ei ollu syntynyt sillon,,kivikaudella kun mikä tahansa nyyppäryhmä pystyi voittamaanjos tajuaisit sarkasmista jotain ymmärtäisit että kyseinen lukkofan ei ole se täällä päätään aukova raumalainen vaan vinoilee siinä sille alkuperäiselle... viestisi oli aika luumu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748