Moro! olin vaihtamassa saunalahdelle, mutta sitten telefinland soitti ja teki paremman tarjouksen ja otin sen vastaan. Halusin tuon rajattoman netinkäytön puhelimeen ja sen myyjä laittoi myös. Myyjä vielä sanoin kun kysyin että millon tää tulee voimaan tää homma mulla, että se alkaa kun laskutuskausi vaihtuu. En tiedä kyllä tarkoittiko hän muitakin tarjouksia mutta kuitenkin. Kysyisin vain, kun minulla oli oma liittymä palvelussa saldon kohalla kuukausimaksuihin tullut jo tuo 4,90e, että onko tuo rajaton tiedonsiirto nyt jo voimassa että voin mennä tele finland internetin kautta ja olla rajattomasti kännykällä netissä, ilman mitään muita maksuja? Olisin soittanut asiakaspalveluun mutta lauantai ja kello on jo 17.
Netti 4,90e
mieshänmä
1
924
Vastaukset
- lknknlkn
on kytketty jos näkyy oma liittymä palvelussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980