ilman levyjä? oon koittanut netistä etsiä tieoa mutta en oikein löydä. Koneeni om läppäri Fujitsu Siemens Amilo.. Kiitos kaikille teille neuvoista
Miten laitetaan uudelleen windows xp käyttöjärjestelmä uudelleen
7
501
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Ei mitenkään ellei koneessa ole palautusosiota. Vie kone johonkin atk-huoltoon.
- 17
jos on palautusosio niin kokeile painaa f10 kun käynnistät konetta,ei siis vaan kerran vaan monta kertaa
- entiäkukaoon
17 kirjoitti:
jos on palautusosio niin kokeile painaa f10 kun käynnistät konetta,ei siis vaan kerran vaan monta kertaa
oon painanut f10:iä jo toista tuntia, mitään ei tapahdu. Koneeni om läppäri Fujitsu Siemens Amilo..
- 29
entiäkukaoon kirjoitti:
oon painanut f10:iä jo toista tuntia, mitään ei tapahdu. Koneeni om läppäri Fujitsu Siemens Amilo..
onko siinä palautusosoita,ei sitten vissiin oo
sitten ei oo mahdollista
katso jos saisit jollain muulla yhdistelmällä esim korjausasennuksen f8 jos toikaan ei toimi niin ei voi mitään
laita untubu live cd nestistä jos välttämättä pitää laitella uusiks kaikki ja windows ei oo mahdollista palauttaa ,hetken aikaa tosin myyvät vissiin xp vielä,mut kandeeko ostaa?
Tämän ketjun viestien perusteella ei ole mahdollista muuten kuin tilaamalla valmistajalta niitä asennuslevyjä mikä kyllä maksaa. Eri asia sitten kannattaako kun uudempia saa ilmaiseksikin.
- snöjbön
pääsit sitten taas mainostamaan linuxia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950