Mulla on se, että heräsin aamulla kaverin muijan vierestä ja kaveri itse nukkuin sohvalla. Onneksi olin ollu niin kännissä, että en ollu tehnyt muuta kuin tullut nukkumaan. Mutta mietitytti se aamulla, miten tästä eteenpäin.
Noloin vappumuistosi.
5
1971
Vastaukset
- Kiki
Viime vappuna mentiin hienosti vappulounaalle ja juotiin kuohuviiniä puolesta päivästä alkaen. Biletystä kesti myöhään iltaan asti, mutta viinaksia oli tullut nautittua hieman liikaa. Heitinkin sitten yrjöt erään arvostetun tamperelaisen ravintolan pöydässä ... onneksi suoraan tyhjään oluttuoppiin. Toivottavasti kukaan toinen vapunviettäjä ei juonut sitä cocktailia :D
- 888
OLISIN LAIVALLA JA NUKAHTAISIN SUOMI - KANADA 6 - 5 PELIN 1 ERÄSSÄ
- 888
888 kirjoitti:
OLISIN LAIVALLA JA NUKAHTAISIN SUOMI - KANADA 6 - 5 PELIN 1 ERÄSSÄ
TOINEN OLISI KUN OLISIMME KAKSI KERTAA X YHDEKSÄN - 18 KERTAA RUOTSISSA.KUMMITYTTÖNI MARIANNE KAATUISI VAHINGOSSA KUMMISETÄNSÄ SYLIIIN
- 884
8 VAPPUMUISTOA,OLISIN LAIVALLA KATSOMASSA SUOMI - KANADA PELIÄ KUMMIPOIKIENI HYTISSÄ SITTEN NUKAHTAISIN 0 - 1 TILANTEESSA. 1 - 1 MAALIIN MÄ HERÄISIN 2 - 1 JA 2 - 2 MAALIT NUKKUISIN TAAS.TOINEN OLISI FALUNISSA PAULAN NAAPURINI TÄDIN LUONA KUN MENISIMME VILLEN KANSSA WCEESEEN YHTÄ AIKAA.KOLMAS Taas HARJAVALLASSA KUN OLISIN HIKINEN MIES NIIN MÄ KAATUISIN SOHVALLE S - TSEKKI 5 - 4 PELIN AIKAAN JA NELJÄS OLISIMME LAIVAN HYTISSA HIKISINA JA VIIDES OLISI ERÄÄN NAISEN JA MIEHEN VÄLINEN RIITA NAINEN KAATUISI MELKEIN PÄÄLLENI JA PYYTÄISI ANTEEKSI.KUUDES OLISI KUULUISA ANTEEKS EI KAI SUA SATTUNU RIITA. SEITSEMÄS KOIRA LAIVALLA.KUN KÄVISIN TAPAAMASSA NAAPURINI PERTIN JA LEENAN KOIRAA TÄMÄ NUOLISI MINUT MELKEIN JA KAHDEKSAS KUULUISA RIITA JOSSA NAINEN KAATUISI PÄÄLLENI
- Pib
nää viestit on ihan mielettömän hauskoja! ...toivottavasti muistat tänään että oot eilen käyny näitä kirjottelemassa ja ite näät nämä..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840